Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Showroomy Škoda sa prezliekajú do nového šatu

ŠKODA AUTO spustila na Slovensku modernizáciu predajnej siete podľa
globálneho showroom konceptu a v súlade s novou korporátnou identitou
značky. Slovensko je zároveň jednou z prvých krajín, kde pilotný projekt
modernizácie siete štartuje.

 

V rámci neustáleho skvalitňovania služieb zákazníkom prechádzame na nový, moderný koncept predajní. Najhustejšia sieť predajných a servisných miest, ktorú má značka Škoda na Slovensku, si zaslúži moderné, inovatívne a praktické showroomy. Presne také, aké sú aj naše modely,“ povedal Ing. Karel Sklenář, konateľ spoločnosti ŠKODA AUTO Slovensko.

Nový koncept predajných a servisných miest sa vyznačuje atraktívnym architektonickým riešením a inovatívnym dizajnom, ktorý v sebe spája jednoduchosť s prepracovanosťou. Ponúkne väčšie a praktickejšie priestory pre prezentáciu novej modelovej palety škodoviek a zároveň atraktívne a príjemné miesto pre zákazníkov. V nových showroomoch, ktorých výstavba na Slovensku už odštartovala, sa spájajú „Simply Clever” prvky s modernými technológiami. Vyznačujú sa čistými líniami a veľkorozmernou grafikou, zjemnenou kvalitnými drevenými povrchmi.

Prvými predajcami s úplne novým konceptom showroomov budú DANUBIASERVICE a.s. a TODOS s.r.o. v Bratislave. Predpokladané ukončenie redizajnu siete je naplánované na prvú polovicu roka 2015.

(AŠ) šr

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov