Radový dvojvalcový motor s objemom 1084 cm3 ponúka ako vždy dostatok výkonu, ku ktorému pridáva zemitý charakter a sugestívny zvuk výfuku. Komplexný balík podpornej elektroniky zahŕňa systém nastaviteľnej kontroly trakcie Honda Selectable Torque Control s integrovaným systémom na zamedzenie dvíhaniu predného kolesa (Wheelie Control), tempomat a 3 prednastavené jazdné režimy ovládané prostredníctvom elektronicky riadenej škrtiacej klapky. Prvotriedna výbava zahŕňa 43 mm kazetovú prednú vidlicu, dva zadné tlmiče a štvorpiestový radiálne umiestnený predný brzdový strmeň. Osvetlenie je zložené výhradne z LED diód a nový je aj negatívny LCD prístrojový panel. Voliteľne je k dispozícii tiež 6-stupňová dvojspojková prevodovka DCT.
V roku 2017 predstavený model CMX500 Rebel s dvojvalcovým motorom s objemom 500 cm3, ktorý je dostupný aj pre držiteľov vodičského oprávnenia kategórie A2, v sebe spájal tradície s prelomovými novými myšlienkami, vďaka čomu oslovil mladších jazdcov, pre ktorých je motocykel oveľa viac ako len dopravným prostriedkom – jazdcov, pre ktorých ich motocykel predstavuje životný štýl, prístup k životu a vyjadrenie ich osobitej identity.
Kombinácia nadčasového vzhľadu strojov kategórie „bobber“ a unikátneho progresívneho štýlu zaistila modelu Rebel už v prvej sezóne predaja okamžitú popularitu. A nešlo len o krátke ročné očarenie: v roku 2021 sa CMX500 Rebel stal najpredávanejším strojom kategórie custom v Európe. Dostupný, praktický pre jazdu aj pre život, ale napriek tomu osobitý Rebel sa ukázal byť už v štandardnom vyhotovení veľkým úspechom. A ako nepopísaný papier pre úpravy bol tento stroj pripravený na všetko, čo preň jeho majiteľ vo svojich predstavách pripravil.
Keď Rebel vstupoval do roku 2021, prišiel spolu s ním ešte ďalší, nový motocykel: CMX1100 Rebel. Prevzal esenciu toho, vďaka čomu bol malý model taký výnimočný, a pridal viac výkonu, viac charakteru a celý rad najmodernejších technológií značky Honda.
Vďaka tejto výbave a predovšetkým vďaka atraktívnej cenovke ponúka CMX1100 Rebel celému radu jazdcov hľadajúcich niečo trochu odlišné možnosť prechodu na väčší stroj (alebo aj možnosť prechodu z úplne iného segmentu).
Do modelového roku 2024 tento model vstupuje mechanicky nezmenený, jeho atraktivitu však zvyšuje úplne nové farebné vyhotovenie pre štandardný model a model CMX1100T prichádza v novej farebnej kombinácii, aby si zachoval svoju príťažlivosť.
Štandardná verzia CMX1100 REBEL pre modelový rok 2024 bude dostupná v nasledujúcich farebných vyhotoveniach:
- Modrá – Glint Wave Blue Metallic **NOVINKA**
- Sivá – Iridium Gray Metallic **NOVINKA**
CMX1100T Rebel bude dostupný v tejto farebnej verzii:
- Čierna – Gunmetal Black Metallic s novými bronzovými kolesami
MOTOR | |
Typ | Kvapalinou chladený štvortaktný radový dvojvalec SOHC s 8 ventilmi, 270° fázovaním kľukového hriadeľa a hlavou Uni-cam; spĺňa EURO5 |
Zdvihový objem | 1084 cm3 |
Vŕtanie a zdvih | 92 mm × 81,5 mm |
Kompresný pomer | 10,1: 1 |
Maximálny výkon | 64 kW pri 7 000 ot./min. |
Max. krútiaci moment | 98 Nm pri 4 750 ot./min. |
Olejová náplň | 4,8/4,3 (5,2/4,7 v prípade DCT) |
PALIVOVÝ SYSTÉM | |
Karburácia | Elektronické vstrekovanie paliva PGM-FI |
Objem palivovej nádrže | 13,6 l |
Spotreba paliva | 4,9 l/100 km – MAN aj DCT |
Úroveň hluku (dB) | Lurban 75,7 dB, Lwot 79,6 dB – MAN; Lurban 75,5 dB, Lwot 79,9 dB – DCT |
Emisie CO2 | 114 g/km – MAN aj DCT |
ELEKTRICKÁ SÚSTAVA | |
Štartér | Elektrický |
Kapacita batérie | 12 V/11,2 Ah |
Výkon alternátora | 0,419 kW |
HNACIE ÚSTROJENSTVO | |
Typ spojky | MAN: Mokrá lamelová spojka
DCT: Mokrá lamelová, hydraulická dvojspojková |
Typ prevodovky | MAN: 6-stupňová manuálna prevodovka
DCT: 6-stupňová dvojspojková prevodovka |
Stály prevod | Reťaz |
RÁM | |
Typ | kosoštvorcový |
PODVOZOK | |
Rozmery (D × Š × V) | 2240 mm × 853 mm × 1115 mm – MAN 2240 mm × 834 mm × 1115 mm – DCT |
Rázvor kolies | 1 520 mm |
Záklon rajdového čapu/Uhol vidlice | 28°/30° |
Závlek | 110 mm |
Výška sedadla | 700 mm |
Svetlá výška | 120 mm |
Pohotovostná hmotnosť | CMX1100 – MAN: 223 kg / DCT 233 kg
CMX1100T – MAN: 238 kg / DCT 248 kg |
ZAVESENIE KOLIES | |
Typ vpredu | 43 mm kazetová s reguláciou predpätia |
Typ vzadu | Dva postranné zadné tlmiče s reguláciou predpätia |
KOLESÁ | |
Typ vpredu | Viaclúčové koleso z hliníkovej zliatiny |
Typ vzadu | Viaclúčové koleso z hliníkovej zliatiny |
Veľkosť ráfika – predné | MT3.50 |
Veľkosť ráfika – zadné | MT5.00 |
Pneumatika vpredu | 130/70B18 M/C |
Pneumatika vzadu | 180/65B16 M/C |
BRZDY | |
Systém ABS, Typ | 2-kanálový systém ABS |
Typ vpredu | Radiálne umiestnený celistvý štvorpiestový brzdový strmeň, jeden 330 mm plávajúci kotúč |
Typ vzadu | Jednopiestový strmeň, jeden 256 mm kotúč |
PRÍSTROJE A ELEKTRONIKA | |
Prístrojový panel | Predsadený 120 mm inverzný LCD prístrojový panel, USB-C nabíjacia zásuvka |
Zabezpečovací systém | HISS |
Svetlomet | LED |
Zadné svetlo | LED |