Spaľovací motor bude na základe zverejnených informácií pozdĺžne uložený v strede karosérie, jeden elektromotor vpredu a druhý vzadu. Hybridné Lamborghini dostane aj prelomovú osem-stupňovú dvojspojkovú prevodovku, ktorá má byť umiestnená až za motorom. Spaľovací motor bude podľa všetkého poháňať kolesá zadnej nápravy, sekundovať mu bude zadný elektromotor s výkonom 150 koní a v prípade potreby (ale iba v čisto elektrickom móde) sa do pohonu pripoja aj dva predné elektromotory, pričom každý má výkon rovnako 150 koní.
Samotný spaľovací motor má byť 6,5-litrový 12-valec s výkonom až 825 koní a najvyšším krútiacim momentom 725 Nm, pričom podľa predbežných informácii bude vážiť iba 128 kg a nebude preplňovaný. Akumulátor výrobca umiestil do stredového tunela, na miesto, kde bola doteraz uložená prevodovka. Batéria má mať kapacitu 3,8 kWh a z externého zdroja sa údajne dokáže nabíjať výkonom 7 kW.
Bude zaujímavé ďalej sledovať, ako to vlastne konštruktéri v Lamborghini vymysleli, aby na cesty poslali plug-in hybridné ultrašportové auto so špičkovou technológiou i výkonom. Hovorí sa totiž o jeho emisnej stope 309 gramov CO2 na kilometer, čo sa euroúradníkom zrejme nebude páčiť.