Breeze nie je nič iné ako nové CR-V s prepracovanými detailmi karosérie. Rozdiely vidno na prvý pohľad. Maska chladiča je oproti originálu citeľne užšia, rovnako ako svetlomety. Oveľa efektnejšie naopak pôsobí nasávanie vzduchu v nárazníku, ktorý má adekvátnu veľkosť. Pomerne veľa sa toho deje aj vzadu – prepracované zadné dvere, agresívny spojler a lampy so zaujímavou grafikou pripomínajú novšie BMW, aj keď stále dosť nenápadné. O veľa menej sa toho deje v interiéri, ktorý je identický s CR-V .
To znamená minimalistický dizajn, veľké množstvo fyzických tlačidiel a vyčnievajúcu multimediálnu obrazovku. Za zmienku stoja aj tri rady sedadiel – v prípade potreby odvezie Breeze na palubu až 7 ľudí. Pod kapotou nájdeme namiesto hybridu spájaného s novými európskymi Hondami benzínový motor 1,5 generujúci výkon 193 koní a maximálny krútiaci moment 243 Nm. Pohon v závislosti od verzie môže ísť na predné alebo všetky štyri kolesá – vždy však cez prevodovku CVT. Breeze sa začne predávať v Číne začiatkom roka 2023. Auto sa pravdepodobne nebude ponúkať na iných trhoch.