Genesis obhájil absolútne víťazstvo
Prémiová značka koncernu Hyundai Motor Group, Genesis, sa na najvyššom stupienku tejto štúdie umiestnila už druhý rok po sebe. V Innovation Index dosiahla na tisíc bodovej škále skóre 643 a zabezpečil si jasné víťazstvo s náskokom viac ako 50 bodov pred druhou značkou v poradí.
“Genesis s potešením doručuje svojim zákazníkom najnovšie technológie v našej cenami ovenčenej zostave vozidiel,” povedala Claudia Marquez, prevádzková riaditeľka Genesis Motor North America. “Sme radi, že výsledky štúdie potvrdzujú náš záväzok implementovať technológie zamerané na zlepšenie zážitku z jazdy našich zákazníkov.”
Hyundai jednotkou medzi masovými značkami
Hyundai obsadil prvé miesto v aktuálnom rebríčku J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index Study medzi značkami zameranými na masový trh. S Innovation skóre 534 bol zároveň celkovo štvrtou najlepšie hodnotenou značkou.
„Poskytovanie pokročilých technologických riešení na uspokojenie potrieb našich zákazníkov je základom našich stratégií vývoja produktov a školení predajcov,“ povedal Ricky Lao, riaditeľ produktového plánovania Hyundai Motor North America. „Kľúčom je urobiť tieto inovatívne funkcie užívateľsky prívetivými a ponúknuť ich širokému okruhu zákazníkov. Poskytujeme tiež rozsiahle vzdelávanie zákazníkov v našich predajniach, aby sme zaistili, že spotrebitelia získajú tie najlepšie skúsenosti so svojimi vozidlami.“
Zdroj: Hyundai