V kontexte primeraného nedostatku vodičov, konkurencie v preprave drog a ochrane klímy čelia stredne veľké spoločnosti v dopravnom priemysle vážnym výzvam, “uviedol Dirk Engelhardt, nar.
Body plánu od BGL:
- Obmedzenie sociálneho dumpingu účinnou kontrolou implementácie ustanovení balíka mobility, zavedením poplatkov za parkovanie na diaľkových parkoviskách a zákazom prespávania vo vozidlách na prepravu do 3,5 tony,
- Zvýšenie dopytu po vodičoch, čím sa zabezpečí ľudskosť a ekonomika vytvorením nových parkovacích miest pre kamióny, znížením byrokracie pri vodičských preukazoch a umožnením šoférovania.
- Opatrenia na ochranu klímy, ktoré sa vzťahujú aj na zahraničné vozidlá, pokrývajú všetky dostupné všeobecné krátkodobé platby a zariadenia pre dopravcov s výnimočnými dodatočnými environmentálnymi nákladmi.
- Zvýšiť bezpečnosť nákladnej dopravy prostredníctvom záväznej implementácie v rámci celej EÚ adaptačným tempom so zameraním na požiadavky na núdzové manévrovanie a primerané financovanie na zabezpečenie používania vozidiel.
- Vybavenie v odvetví logistiky prostredníctvom digitálneho riadenia dopravy (vodičmi, aby unikli dopravným zápcham), čím sa vytvorí právna sila aj pre elektronický nákladný list.
Nemecká organizácia jednoducho tlačí na to, aby zabránila prespávanie v autobusoch a dodávkach, ale to nie je všetko. Všetky tieto nápady BGL sa zdajú byť nielen do značnej miery nepohodlné, ale aj nerentabilné.
Foto: spoiler.sk