V skutočnosti existujú dve dobré správy. Prvou je, že auto bude mať klasický pohon – benzínový motor s objemom 2,0 litra, manuálnu prevodovku, poháňanú prednú nápravu. Zákazníci si budú môcť na želanie objednať aj automatickú dvojspojkovú prevodovku. Druhou je, že auto sa dostane aj na európsky trh. Existuje však aj zlá správa – bude to posledný model Hondy iba pre Európu Japonský výrobca sa zaviazal, že od roku 2025 svoje modely plne elektrifikuje.
Maskovaná verzia zatiaľ prezrádza svoj vzhľad. Samozrejme, vychádza z najnovšej jedenástej generácie, má zaujímavé spojlery vrátane veľkého nastaviteľného krídla vzadu a trojitého výfuku. Zdá sa, že auto nie je tak osedlané brutálnymi spojlermi ako jeho predchodcovia, a ide mierne „pokojnejšou“ cestou. Aj tak však bude vyčnievať poriadne z davu.
Auto bude poháňať upravená prepĺňaná jednotka K20. Zaujímalo by ma, či sa zvýši výkon, a ak áno, tak o koľko. Myslím si, že to bude pravdepodobne najsilnejší Civic všetkých dôb – symbolicky na rozlúčku, takže musí prekonať hranicu 320 koní. Auto sa v súčasnosti testuje na Nordschleife, aby bolo správne naladené pripravené na debut v roku 2022