Ohlásená veľká premiéra „nového“ Nissanu GT-R sa opäť ukázala byť iba predstavením špeciálnej edície. Ale nie hocijakej, pretože T-Spec láka skutočne atraktívnymi doplnkami a vďaka unikátnym lakom umožní šťastnému majiteľovi vyčnievať z davu.
Sú to farby Millenium Jade a Midnight Purple prevzaté zo špeciálnej verzie generácie R34 vyrobenej v rokoch 1999–2002. Nostalgia a limitky sú cenené a Nissan to vie.. Edíciu T-Spec spoznáte aj podľa kovaných diskov zakončených zlatým lakom. Zaujímavostí je však oveľa viac.
Nová špeciálna edícia nie je nič iné ako kompromis medzi civilizovanou a pohodlnou edíciou Premium a typickou trackovou edíciou Track Edition. Nechýbajú preto keramické brzdy ani aerodynamický paket vyrobený z uhlíkových vlákien. Škoda, že pohon zostal nezmenený. 3,8 -litrový motor V6 produkuje 565 k a maximálny krútiaci moment 633 Nm. Pohon sa prenáša prostredníctvom 6-stupňovej dvojspojkovej prevodovky.
Nissan taktiež pošteklil interiér, ktorý ostal komfortný a civilný. Hlavné veci sú odeté do alcantary a kože v čiernej a tmavozelenej farbe. Táto skvelá kombinácia je zaujímavým doplnkom laku karosérie. Koľko za to všetko budete musieť zákazník zaplatiť? V USA stojí T-Spec 140 285 dolárov, čo je viac o 25 000 ako za Premium. Výrobca zatiaľ neprezradil, koľko kusov limitky vznikne, veľa však bude závisieť od dopytu.
Nissan R32 Skyline GT-R: Nismo ponúka komplet obnovu za odvážnu sumu
Oči pre plač však majú v Austrálii. Tam GT-R oficiálne z ponuky mizne. Dôvod je prosty. Nesplnenie obmedzujúcich bezpečnostných noriem pri bočných nárazoch, keďže GT-R je na trhu už fakt veľmi dlho.