MITSUBISHI postupne implementovala štrukturálne zmeny v Európe v rámci strednodobej stratégie “Selection and Concentration” oznámenej v júli 2020. Tieto opatrenia už znamenali zmrazenie vývoja nových modelov pre európske trhy a presunutie zdrojov na ich vývoj a výskum do regiónu ASEAN, ktorý je pre značku Mitsubishi veľmi dôležitý. Ako časť týchto reforiem sa spoločnosť zamerala na optimalizáciu cien svojho modelového radu, zlepšenie nákladov na logistiku a fixných nákladov a tiež na ďalšie zlepšenie efektivity všetkých procesov. Mitsubishi sa taktiež rozhodlo ukončiť v roku 2023 predaj nových vozidiel v niektorých európskych krajinách.
Tieto spoločné aktivity so skupinou Renault sú súčasťou reformy obchodnej stratégie v Európe, ktorou spoločnosť Mitsubishi sleduje predovšetkým naplnenie dopytu zo strany zákazníkov.
Kombinácia úplne nového Mitsubishi Eclipse Cross PHEV, ktorý bude na slovenský trh uvedený v máji 2021 a noviniek od spoločnosti Renault, ešte ďalej zvýši konkurencieschopnosť značky Mitsubishi na trhu.