Nemci a Švédi vlastnia po 50 % spoločnosti Cellcentric a Volvo muselo za svoj podiel zaplatiť 600 miliónov eur. Bolo tiež oficiálne oznámené, že spoločnosť bude nielen vyvíjať ale aj vyrábať a predávať.
Dá sa teda povedať, že automobily oboch spoločností budú čoskoro využívať rovnaké zdroje energie. Hovoríme o nákladných vozidlách, pod ktoré v konečnom dôsledku spadajú značky ako Mercedes-Benz, Freightliner a Fuso (Daimler), ale aj o vozidlách Volvo Trucks, Renault Trucks a Mack (Volvo).
A čo udržanie zdravej konkurencie? Odpoveď je nasledovná: spoločnosti zostanú konkurenciou vo všetkých sférach, napríklad pri integrácii vodíkového pohonu do hotového vozidla. Dá sa preto očakávať, že medzi výrobkami oboch spoločností budú zachované určité rozdiely.
Jedným z prvých spoločných projektov je vytvorenie vodíkového systému pre diaľkové nákladné vozidlá, čiže pre potenciálnych nástupcov pre modely Mercedesov Actros a Volvo FH.