„Japonský automobilový trh je jeden z najväčších na svete a značka Opel má v Japonsku výbornú reputáciu ako tradičná nemecká značka. Náš návrat do Japonska je ďalším krokom, ktorý smeruje k naplňovaniu rastového plánu PACE! ktorý počíta s obsadzovaním nových exportných trhov. Opel sa má stať globálnym hráčom – a náš vstup do Japonska je ďalším krokom na tejto ceste,“ hovorí Michael Lohscheller, šéf automobilky Opel.
V Japonsku bude Opel súčasťou národnej predajnej organizácie Groupe PSA. Až doposiaľ Groupe PSA v Japonsku reprezentovali značky Peugeot, Citroën a DS Automobiles, pričom roku 2019 sa na tomto trhu predalo viac ako 15.600 vozidiel. Vstupom značky Opel chce vedeniu PSA osloviť ďalších japonských zákazníkov, ktorí majú benefitovať aj z elektrickej ofenzívy tejto značky. Na trhu sa totiž objaví čisto elektrická Corsa-e a rovnako aj plug-in hybrid Grandland X Hybrid 4.
V najbližších mesiacoch bude Opel budovať dílerskú sieť v najväčších japonských mestách. Systematická exportná ofenzíva je dôležitým pilierom strategického rastového plánu automobilky Opel PACE! Podľa ktorého by v polovici tejto dekády mali predaje na mimoeurópskych trhoch predstavovať viac ako 10% z celkových predajov tejto nemeckej automobilky. Opel preto posilňuje svoju prítomnosť v Ázii, Afrike aj Južnej Amerike a do roku 2022 sa objaví na viac ako dvadsiatich nových trhoch. Nedávno Opel ohlásil návrat do Ruska a vstúpil napr. do Kolumbie a Ekvádora.