Nemecký tuner priniesol okrem iného nové tvary nárazníkov, zadný difúzor, bočné prahy a pár ďalších detailov. Rovnako zaujímavou modifikáciou sú športové pružiny, či štvorica koncoviek výfuku. X4 je obuté na nových 22 palcových diskoch, s názvom Anniversary Evo.
Ako sa vám páči úprava známeho tunera Hamann pre 2. generáciu BMW X4?
Aktuálne sa ešte doplnky nedajú objednávať. Deň D má prísť už čoskoro, začiatkom roka. Dostupné by mali byť pre všetky verzie, a to vrátane vrcholového modelu X4 M a M Competition.
„Štandardné“ športové modely majú pod kapotou 6 valcový motor s objemom 3,0 litra (2 993 cm3). Ten je spárovaný s 8-stupňovou automatickou prevodovkou s M Steptronic s Drivelogic.
Výkon? Silnejšia verzia Competition má výkon 375 kW (510 k) a krútiaci moment 600 Nm. Akcelerácia z 0 na 100 km/h jej trvá 4,1 sekundy. Obyčajné „M-ko“ má výkon 353 kW (480 k) a rovnaký krútiaci moment. Akcelerácia z 0 na 100 km/h jej trvá o 0,1 dlhšie.
Zdroj: hamann, tuning-blog.eu