Hyundai je prvou voľbou súkromných osôb

Hyundai sa za prvých šesť mesiacov roka 2019 stal s 2 407 predanými kusmi najpredávanejšou značkou automobilov u súkromných zákazníkov na Slovensku.

Prvá polovica roku 2019 bola pre Hyundai na Slovensku mimoriadne úspešná. Podľa údajov Zväzu automobilového priemyslu SR (ZAP) si k zákazníkom našlo v prvých šiestich mesiacoch tohto roka cestu až 4 556 kusov nových vozidiel Hyundai (M1 + N1), čo je o 11% viac ako v rovnakom období minulého roku. Vďaka tomu sa stal Hyundai 3. najpredávanejšou značkou vozidiel na Slovensku s trhovým podielom 8,1%. V kategórii osobných vozidiel M1 patrí Hyundaiu 2. miesto a so 4 547 predanými autami získal trhový podiel až 8,7%. V top 20 najpredávanejších modelov na Slovensku má Hyundai až štyri – Tucson, i30 kombi, i30 hatchback a i20.

Tešíme sa z historicky najlepších výsledkov značky Hyundai na Slovensku. Byť jednotkou u súkromnej klientely, ktorá sa na predaji našej značky na Slovensku podieľa až 53 percentami, pre nás veľa znamená. V mene Hyundai a našich autorizovaných partnerov ďakujem všetkým klientom, ktorí sa v prvom polroku pre naše vozidlá rozhodli. Kúpa vozidla je začiatok vzťahu. Pracujeme každý deň na tom, aby to bol dobrý a dlhodobý vzťah,“ hovorí Robert Baumgartner, generálny riaditeľ Hyundai Motor Slovakia.

Peter Lacena, foto: archív

Hyundai
Komentáre (0)
Pridať komentár