Vozidlo využíva netradičné proporcie inšpirované svetom letectva a tvarmi presklenej kopuly vrtuľníkov a zároveň aj interiérovým dizajnom. Netradičné úzke a vysoké kolesá priemerom až 30 palcov umiestnené v rohoch karosérie vytvárajú pocit, akoby bola karoséria zavesená na kolesách.
Pneumatiky s rozmerom 255/30 R30 vyvinula špeciálne pre toto vozidlo spoločnosť Goodyear. Štúdia posúva možnosti programu Citroën Advanced Comfort na maximum. Využíva elektronicky ovládané inteligentné a aktívne tlmiče s progresívnymi hydraulickými dorazmi ako aj samostatné sedadlá, ktoré zvyšujú komfort dizajnovo zariadeného interiéru v štýle maximálne komfortnej obývačky. Štúdia dostala aj technológiu autonómnej jazdy, ktorá umožňuje, aby vodič pokojne odovzdal všetky povinnosti spojené so šoférovaním vozidlu. Súčasťou výbavy je aj umelá inteligencia v podobe Osobného asistenta zapracovaného do vozidla. Ovláda vozidlo vo fázach autonómnej jazdy a komunikuje s pasažiermi prostredníctvom prediktívnych a proaktívnych systémov, ktoré dokážu predvídať potreby posádky. Taktiež dokáže rozpoznávať hlasové povely vyslovené prirodzenou rečou. Na pohon slúžia dva elektromotory s celkovým výkonom 340 kW (462 k) a krútiacim momentom 800 Nm. Dojazd vo WLTP je až 800 km.
Peter Varga, foto: archív