Pôvodná verzia motocyklu MV Agusta Brutale 800 RR je dostatočne atraktívna sama osebe. Ako to však môže dopadnúť zo športovým motocyklom talianskej značky názorne predviedli dizajnéri z firmy Rough Crafts z Tchaj-wanu.
Svoj motocykel nazvali Ballistic Trident a je to kombinácia moderných prvkov s retro dizajnom. Stavitelia tvrdia, že je to z ich strany pocta starým pretekárskym strojom, ktoré sa v továrni vo Varese začali vyrábať po II. svetovej vojne.
Dominantou ich stavby je predná polokapotáž z uhlíkových vlákien, ktorá „objíma“ predné vidly Öhlins FGR aj takmer celé kolo. Sú tu len otvory pre odsávanie a pre prívod vzduchu k brzdovým kotúčom. Hoci to pri pohľade z boku vypadá dosť robustne, pohľad spredu vás však uistí o tom, že si kapotáž ponechala štíhle proporcie.
Celistvosť uzavrenej línie dopĺňa aj ďalšia uhlíková kapotáž, ktorá pokrýva palivovú nádrž a zostupuje dolu smerom k chladiču. Je to, ako by ste na motocykel prehodili pokrývku, aby ste ju ochránili pred chladom. Vypadá to zvláštne, ale línia motocyklu s touto kapotážou vypadajú jemne a uhladene.
Brzdový systém Beringer dopĺňa zadná tlmiaca jednotka Öhlins TTX. Jedným z najkrásnejších komponentov je výfuk HP Corse, ktorý sa drží pôvodnej myšlienky výrobcu MV Agusta o zakončení výfukového potrubia tromi koncovkami. Zadné koleso so šiestimi lúčmi je jednostranne uchytené na „kyvke“ a je obuté na pneumatikách Diablo Superbike. Možno pôsobí motocykel pokojným dojmom, ale stále v sebe ukrýva trojvalec s obsahom 798 ccm a výkonom 140 koní.
-jj-