Alfa Romeo Mito Junior a Giulietta Sprint

Alfa Romeo na autosalóne v Paríži predstavila len mierne upravené súčasné modely. Nová ofenzíva značky, ktorá začne na budúci rok, je tak zatiaľ nedostupná a musia stačiť súčasné 3 modely.

Pre model Mito predstavila Alfa Romeo verziu Junior. Nepôjde však o najlacnejší model s nenalakovanými nárazníkmi… Mito Junior príde na trh so športovejšími črtami a niekoľkými peknými detailmi.

Bude mať 17- palcové disky s bielou úpravou, športový zadný nárazník a chrómované koncovky výfuku. Na veku batožinového priestoru logo Junior. Kľučky dverí budú pochrómované, rovnako aj predné a zadné rámy svetiel.

V interiéri sú športové textilné sedadlá, nový typ volantu, špeciálne rohože s logom Junior a kožená rukoväť ručnej brzdy. Čierna palubná doska bude ladiť so športovým prístrojovým panelom v biele farbe.

V sériovej výbave bude mať Mito Junior dvojzónovú automatickú klimatizáciu, tempomat a sedadlá s nastavovaním bedrovej opierky. Za príplatok bude k dispozícii systém Uconnect a špičkový hudobný systém Bose Hifi.

Mito Junior bude na výber s rôznymi motormi. Zážihové verzie zastupuje 0,9 TwinAir s výkonom 77 kW (105 k), 1,4 MultiAir s výkonom 103 kW (140 k) a nepreplňovaná verzia 1,4 s výkonom 57 kW (78 k).

Vznetový bude len jeden: 1,3 MultiJet ponúkne 62 kW (85 k) a krútiaci moment 200 Nm. Mito Junior bude s týmto motorom najúspornejšie a najčistejšie, emisie CO2 nepresiahnu 90 g/km.

Druhým modelom, ktorý Alfa Romeo doviezla do Paríža, bola Giulietta Sprint. V päťdesiatych rokoch bol model Giulietta snom mnohých motoristov. V roku 1954 predstavila Alfa Romeo model Giulietta Sprint, ktorého karosériu navrhla firma Bertone. S motorom 1,3 l dosiahol automobil maximálnu rýchlosť 165 km/h.

Novinka chce nadviazať na úspech menovkyne. Automobil bude stáť na 17-palcových diskoch, za príplatok budú 18-palcové. Model zaujme športovým nárazníkom a antracitovými prvkami na prednej mriežke, kľučkách a spätných zrkadlách.

V interiéri pribudli sedadlá z Alcantary s červeným prešívaním. Čalúnenie stropu je čierne, špeciálne rohože dotvárajú jedinečný dojem.

Ponuka motorov je rozsiahla. Základom je 1,4 MultiAir s výkonom 110 kW (150 k) a zrýchlením z 0 na 100 km/h za 8,2 sekundy. Ďalší v ponuke je motor s rovnakým zdvihovým objemom a výkonom 125 kW (170 k).

Najslabší diesel má zdvihový objem 1,6 litra a výkon 77 kW (105 k). Pohonná jednotka 2,0 JTDM má výkon 110 kW (150 k) alebo 128 kW (175 k). Dodávať sa bude aj 1,4 LPG s výkonom 88 kW (120 k).

V sériovom vyhotovení bude systém Uconnect s 5- alebo 6,5-palcovým displejom. Obdobne ako pri modely Mito je väčší displej kombinovaný s navigáciou s 3D mapami.

MM, Alfa Romeo

Alfa RomeoGiulietta SprintMito Junior
Komentáre (0)
Pridať komentár