Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


ŠKODA: internetový hit – kampaň ŠKODA KODIAQ

Pre značku ŠKODA je emocionálny a zábavný videoklip celosvetovou virálnou zásahom do čierneho. Video, ktoré je súčasťou mediálnej kampane pri príležitosti svetovej premiéry nového veľkého SUV ŠKODA KODIAQ, bolo nahrané na známu spravodajskú a zábavnú platformu BuzzFeed na sieti Facebook.

Už behom prvých 24 hodín klip videlo viac ako jeden milión ľudí. Behom prvých desať dní ŠKODA zaznamenala viac ako štrnásť miliónov pozretí, 107 700 „lajkov“ a 4 900 komentárov. Na sociálnych sieťach už video zdieľalo 42 000 užívateľov.

Klip, ktorý mal na sociálnych médiách obrovský ohlas, ukazuje, ako deti „smartfónovej generácie“ objavujú prírodu. V krátkych rozhovorových sekvenciách deti najskôr rozprávajú o tom, ako používajú smartfóny a počítače. Následne sú konfrontované so skutočnými zvieratami a rastlinami, ktoré vidia, cítia a ktorých sa môžu dotknúť. Výsledky tohto stretnutia sú veľmi zábavné a nadchli už milióny ľudí.

8_Letsreconnect_com

Video „Kids Reacting To Nature je súčasťou kampane „Reconnect“, s ktorou ŠKODA pripravuje uvedenie nového SUV ŠKODA KODIAQ na trh. Spot ukazuje, ako ľahko môžu ľudia stratiť cit pre reálne veci – a ako jednoduché a súčasne pekné je prepojiť sa so skutočnými a prirodzenými aspektami života. Tento poznatok je tiež ústredným motívom kampane „Reconnect“ pre model ŠKODA KODIAQ. Nové veľké SUV mladoboleslavskej automobilky je vozidlom, s ktorým budú rodiny nanovo objavovať svoje okolie a s ktorým sa môžu nanovo prepojiť s prírodou a predovšetkým medzi sebou navzájom. ŠKODA KODIAQ má svetovú premiéru dňa 1. septembra 2016 v Berlíne. Na parížskom autosalóne, začiatkom októbra, bude mať veľké SUV výstavnú autosalónovú premiéru, začiatok predaja je plánovaný na prvú polovicu roka 2017.

ŠKODA pri marketingovej komunikácii vsádza na emocionálne posolstvo a silné príbehy, ktoré do popredia stavia ľudské kvality značky. Týmto smerom je zameraná aj webová stránka letsreconnect.com, ktorá rozpráva pôsobivé príbehy o tom, ako sa ľudia zaoberajú skutočne podstatnými vecami.

Pre Stefana Büschera, vedúceho oddelenia Marketing a Produkt spoločnosti ŠKODA AUTO, je táto forma storytellingu integrovanou súčasťou modernej komunikácie značky v digitálnej dobe. „Pre značku ŠKODA je to niečo úplne nové. Po prvýkrát v rámci kampane nie je stredobodom komunikácie priamo propagované vozidlo. Namiesto toho pútame naše cieľové publikum emocionálne a hlavné posolstvo kampane sme zakotvili prostredníctvom inšpiratívneho filmu a interaktívneho obsahu,“ hovorí Büscher.

Video s deťmi a jeho umiestenie na kanáli BuzzFeed na sieti Facebook a na webe letsreconnect.com pripravila pražská pobočka agentúry Fallon, hlavnej agentúry pre celosvetovú reklamu spoločnosti ŠKODA AUTO.

Škoda, dk

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov