Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Menej je viac? LIQUI MOLY redukuje farebnosť kanistrov.

Diverzifikácia je u LIQUI MOLY osvedčenou stratégiou. Počnúc širokým sortimentom produktov cez rôzne distribučné kanály až po silnú internacionalizáciu. „Niekedy je však menej viac,“ hovorí marketingový riaditeľ Marco Esser. Z tohto dôvodu výrobca mazív obmedzuje množstvo farebných variant kanistrov.

Rozmanitosť produktov a názvy výrobkov zostávajú touto zmenou nedotknuté. Zníži sa iba počet farebných variant kanistrov. Obaly vo farbách fialová a svetlo modrá už v budúcnosti nebudú k dispozícii. Nahradia ich tmavo modré kanistre. LIQUI MOLY tiež upúšťa od červených obalov na oleje. V budúcnosti sa namiesto nich bude používať čierny plast. “Celkovo dôjde k vyradeniu 3,5 milióna kanistrov vo farbách fialová, svetlo modrá a červená. Ide o jedno z mnohých opatrení na zvýšenie efektivity,” hovorí Marco Esser.

Rast a LIQUI MOLY, dve slová, ktoré k sebe patria už celé desaťročia. V roku 2024 bol prekonaný rekordný obrat – 1 miliardu eur. Enormný rast so sebou prináša aj enormné výzvy. Preto LIQUI MOLY neustále hľadá nové spôsoby optimalizácie procesov a zvýšenia efektivity.

Rozhodnutie, ktoré bude mať vplyv na rôzne oblasti. “Vo výrobe znižujeme prestoje, pretože nie je nutné tak často vykonávať prestavby. Menej farebných variant kanistrov je veľkým prínosom aj pre skladovú logistiku a nákup,” vysvetľuje marketingový riaditeľ. V konečnom dôsledku sa optimalizujú nároky na priestor aj produktivita. „Pre našich zákazníkov tieto kroky znamenajú rýchlejšie a flexibilnejšie dodávky tovaru.”

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov