Honda HR-V dostane benzínové turbo
Honda HR-V, výborný kompaktný crossover, bude v modelovom roku 2019 ešte lepší. Automobilka totiž vypočula želania a do ponuky zaradila výkonný preplňovaný štvorvalec 1.5 i-VTEC Turbo.
Modelový rok 2019 v praxi znamená, že Honda HR-V dostala prepracovanú masku chladiča a predný nárazník, nové sú zadné skupinové svetlá, v rámci omladenia budú k dispozícii aj nové disky kolies. Súčasťou štandardnej výbavy sú teraz svetlomety s projektorovými sklami a prepracovanými dennými LED svetlami.
Pre HR-V ročník 2019 ponúkne Honda na výber osem farieb exteriéru vrátane novej modrej metalízy „Midnight Blue Beam Metallic“. Výber ďalších farieb: červená Milano Red, biela Platinum White a čierna Crystal Black v perleťovej úprave a metalíza v odtieňoch strieborná Lunar Silver, oceľová Modern Steel, modrá Brilliant Sporty Blue a čierna Ruse Black.
So športovým charakterom auta korešpondujú prepracované sedadlá, ktoré teraz poskytujú lepšiu oporu hlavne v oblasti ramien. V štandardnom látkovom čalúnení konštruktéri použili vysokokvalitný materiál, modely vyššej triedy majú sedadlá vyhotovené v kombinácii látky a kože s dvojitým švom.
V rámci úprav v kabíne Honda zlepšila úroveň ticha pridaním väčších vrstiev izolačného materiálu v celom automobile, okrem iného aj na deliacej stene medzi kabínou a motorovým priestorom, v podbehoch kolies, v konštrukcii kufra a v predných a zadných dverových paneloch. V závislosti od stupňa výbavy má HR-V 2019 prvýkrát vo výbave aj systém aktívneho rušenia hluku Active Noise Cancellation (ANC). Účelom ANC je znižovať nízkofrekvenčný hluk v interiéri jeho monitorovaním prostredníctvom dvoch v kabíne zabudovaných mikrofónov a ich následným rušením precízne načasovanými audiosignálmi s „reverznou fázou“ cez reproduktory.
Výroba automobilu HR-V 2019 s 1,5-litrovým motorom i-VTEC (96 kW/130 k) sa už začala a dodávky do dealerskej siete sa začnú realizovať v októbri. Športovejšia verzia 1,5-litrového motora VTEC TURBO (134 kW/182 k) bude spolu s 1,6-litrovým naftovým motorom i-DTEC (88 kW/120 k) k dispozícii od jari 2019.
Peter Lacena, foto: archív
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov