Superbike MV AGUSTA F4 LH44 poteší 44 nadšencov. Alebo šialencov?!
Trojnásobný majster sveta F1, Lewis Hamilton, a MV Agusta spolupracovali na návrhu úplne nového motocykla MV AGUSTA F4 LH44.
Model F4 LH44 je nasledovníkom modelu F4 RC, ktorý je odvodený priamo od MV Agusta Reparto Corse Superbike. Poháňa ho motor (priemer 79 mm, zdvih 50,9 mm) s centrálnym rozvodom a radiálnymi ventilmi, ktorý v tejto verzii má maximálny výkon 151 kW/205 k. Teraz prichádza upravený model, ktorý má titánový tlmič a novú riadiacu jednotku, ktorá zvyšuje výkon o 7 koní na 212 koní (158 kW). Má tiež pútavé logo Panthera od Lewisa Hamiltona.
„Som veľmi rád, že môžem pokračovať v partnerstve s MV Agustou. Rád spolupracujem s
chlapmi v MV Agusta. Ich vášeň pre novátorstvo a pozornosť k detailom pomáha vyrábať nádherné originálne vyzerajúce motocykle. Moje projekty s MV Agustou sú skvelou kombinácie lásky k pretekárskym motorkám s mojim záujmom o kreatívny dizajnový proces, takže spolupracujem aj s tímom dizajnérov CRC,“ povedal Lewis Hamilton. „Nový motocykel F4 LH44 vyzerá úžasne a mal som možnosť zajazdiť si na okruhu v Taliansku. Bolo to skvelé! Bude vyrobených len 44 kusov, takže dúfam, že šťastní majitelia ho budú milovať rovnako ako ja,” dodal Lewis Hamilton.
Spolupráca, ktorá viedla k vytvoreniu modelu F4 LH44, bolo založená na priamom dialógu medzi britským šampiónom Formuly 1 a CRC (Castiglioni Výskumné centrum), kde sa každý motocykel MV Agusta formuje. Prvou charakteristickou črtou je farebná schéma, výsledok úzkej tímovej práce s Lewisom Hamilton. Napríklad pruhovaný biely podvozok prispel k pôsobivému dizajnu a zvýrazneniu vzhľadu tohto talianskeho Superbike 1 3. A červené sfarbenie, ktoré je charakteristické pre model F4 LH44, sa dosahuje exkluzívnou technikou.
Model F4 LH44 okrem rafinovanej farebnej schémy má nastavenie podvozku, ktoré sa môže pochváliť prvotriednymi prvkami odpruženia: vidlica s poťahom Öhlins USD NIX 30 TiN – má samostatne nastaviteľnú hydraulickú odozvu v stlačovaní (ľavá trubica) a odskoku (pravá trubica) a zadný tlmič Öhlins TTX 36, ktorý môže byť mechanicky nastaviteľný. Sedadlo si zachováva ergonómiu na pretekoch. Je ručne vyrobené zo špičkových materiálov. Rozsiahle využitie uhlíkových vlákien v súčiastkach umožnilo zníženie hmotnosti motocykla, ktorý obúva Peumatiky Pirelli DIABLO ™ Supercorsa SP 120/70 ZR 17 vpredu a 200/55 ZR 17 vzadu. Boli špeciálne navrhnuté firmou Pirelli. Majú červené bočnice, športové logo LH44 a Hamiltonove iniciálky.
MV Agusta (šr)
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov