Oliver Stefani je novým šéfdizajnérom ŠKODA AUTO
Predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier povedal: „Oliver Stefani disponuje veľkým kreatívnym potenciálom. S ním začneme ďalšiu fázu rozvoja.”
Päťdesiattriročný Oliver Stefani preberá od 1. septembra zodpovednosť za oblasť dizajnu v spoločnosti ŠKODA AUTO. Naposledy pôsobil ako vedúci dizajnu exteriéru značky Volkswagen.
„Dizajn značky ŠKODA sa v posledných rokoch veľmi dobre rozvíjal. V neposlednom rade sme nový výrazný dizajnový jazyk preniesli aj na naše modely SUV,” hovorí predseda predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO Bernhard Maier. „S Oliverom Stefanim teraz začíname ďalšiu fázu rozvoja. Naše autá navrhne a povedie do éry digitalizácie a elektrifikácie výroby vozidiel ešte emocionálnejšie. Oliver Stefani má veľký kreatívny potenciál. Teším sa na spoluprácu,” zdôrazňuje Maier.
Aj pre Christiana Strubeho, člena predstavenstva spoločnosti ŠKODA AUTO za oblasť technického vývoja, je Stefani ideálnym človekom: „Som presvedčený, že Oliver Stefani bude ďalej dôsledne rozvíjať nový dizajnový jazyk značky ŠKODA a úspešne ho pozdvihne na ďalšiu úroveň. Verím, že vďaka svojim schopnostiam nadchne zákazníkov značky ŠKODA budúcimi modelmi.”
Nový šéfdizajnér značky ŠKODA absolvoval štúdium dizajnu v Braunschweigu a v Pasadene v Kalifornii. Popritom pracoval tri roky v Design Center Europe v španielskom Sitges. Jeho zručnosti sa k značke ŠKODA, pre ktorú je charakteristický veľký počet „Simply Clever” riešení a výrazný kryštalický dizajnový jazyk, dokonale hodia.
Oliver Stefani počas svojej doterajšej kariéry neraz prejavil svoj um. V roku 2002 nastúpil do koncernu Volkswagen. Jeho rukopis nesie celý rad sériových vozidiel značky Volkswagen v uplynulých desiatich rokoch a veľa automobilových konceptov. Rozhodujúcou mierou sa podieľal na vývoji modelov up!, Polo, Jetta, Tiguan, súčasnej generácie modelu Golf a showcar rodiny ID.
Nový šéfdizajnér značky ŠKODA absolvoval štúdium dizajnu v Braunschweigu a v Pasadene v Kalifornii. Popritom pracoval tri roky v Design Center Europe v španielskom Sitges. Jeho zručnosti sa k značke ŠKODA, pre ktorú je charakteristický veľký počet „Simply Clever” riešení a výrazný kryštalický dizajnový jazyk, dokonale hodia.
Škoda Média Services (šr)
Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov