Automagazin.sk
Oficiálne stránky najčítanejšieho motoristického magazínu na Slovensku


Limitovaná edícia bicykla BMW Cruise e-Bike

BMW Lifestyle rozširuje svoju ponuku špeciálnych edícií exkluzívnych bicyklov o limitovanú edíciu svojho inovatívneho elektrického bicykla. Prichádza nový BMW Cruise e-Bike Protonic Dark Silver.

Táto nová edícia – ktorá je limitovaná iba na 300 kusov – upúta svojím exkluzívnym farebným prevedením: lak Protonic Dark Silver je totiž oficiálnou farbou špeciálnej edície modelu BMW i8, ktorá sa práve premiérovo predstavila na autosalóne v Paríži. Športový charakter bicykla ešte zdôrazňujú ráfy vo farbe Electric Blue. Výrobcom odporúčaná maloobchodná cena je 3 500 eur.

Rovnako ako jeho inšpirácia zo sveta automobilov, aj limitovaná edícia bicykla BMW Cruise e-Bike prináša jedinečnú radosť z jazdy za pomoci hybridného pohonu: systém pohonu PerformanceLine so 400 Wh akumulátorom napomáha pri šliapaní do pedálov v štyroch rôznych režimoch (ECO (+ 50 %) až TURBO (+ 275 %)), pričom prostredníctvom elektrickej podpory pedálov dosahuje maximálnu rýchlosť až 25 km/h.

Optimálne radenie prevodov zabezpečuje 10-prevodový systém, ktorý si poradí s jazdou na prudkých svahoch aj dynamickým šprintom na rovine. Každý bicykel z limitovanej edície sa dodáva s certifikátom a osadený špeciálnym štítkom. Limitovaná edícia bicykla BMW Cruise M Bike je k dispozícii u vybraných maloobchodných predajcov značky BMW.

BMWi8_Bike_

BMW Group

BMW Group je vďaka značkám BMW, MINI a Rolls-Royce najväčším výrobcom prémiových automobilov a motocyklov na svete. Okrem toho ponúka aj produkty značkového financovania a služby osobnej mobility. Medzinárodný koncern prevádzkuje 31 výrobných a montážnych podnikov v 14 krajinách a predajnú sieť so zastúpeniami vo viac ako 140 krajinách.

BMW Group zaznamenal v roku 2015 celosvetový predaj v objeme približne 2,247 milióna predaných automobilov a 137 000 motocyklov. V hospodárskom roku 2015 činil zisk pred zdanením 9,22 miliardy eur, celkový obrat dosiahol výšku 92,18 miliardy eur. BMW Group k 31. decembru 2015 zamestnával po celom svete 122 244 spolupracovníkov.

Úspech BMW Group sa vždy zakladal na predvídavom a vizionárskom myslení a zodpovednom konaní. Ekologické programy a sociálna udržateľnosť preto tvorili integrálnu súčasť stratégie spoločnosti v rámci celého hodnotového reťazca. BMW Group sa vždy vyznačoval komplexnou produktovou zodpovednosťou a významným prístupom k ochrane zdrojov.

-jj-, BMW Group

Pridať komentár

Vaša emailová adresa nebude zverejnená.

Odoslaním vyjadrujete súhlas s podmienkami Ochrany osobných údajov