Renault Espace sa po facelifte priblížil k modelu Rafale

Len dva roky uplynuli odkedy sa Renault Espace konvertoval na SUV a z nejakého dôvodu Renault uznal za vhodné ho dizajnovo osviežiť. Technika pod kapotou ostala nezmenená.

Nie, Espace to nepotreboval a úprimne si myslím, že to nebolo potrebné, na druhej strane úspech modelu Rafale primäl  reprezentantov k tomu, aby ho z dizajnérskeho hľadiska prispôsobili obľúbenému SUV kupé. A tu je, žiariaci v novom laku Baltic Blue Grey.

Zmenila sa najmä predná maska chladiča. Renault sa v tlačovej správe uvádza, že nový vzhľad dodáva modelu Espace „modernejší štýl“. Nové, užšie svetlá sa tvarom podobajú svetlám z modelu Rafale, nová je mriežka chladiča s efektným diamantovým vzorom a nesmieme zabudnúť ani zmenený predný nárazník. Kapota a piate dvere sú tiež nové a vzadu sú ostrejšie tvarované skupinové svetlomety.

V interiéri sú nové predné sedadlá s lepším držaním tela, nové čalúnenie a účinnejšia zvuková izolácia. K dispozícii je tiež obrovská panoramatická strecha „Solarbay“ s dĺžkou 1,7 m a šírkou 1,13 m, ktorá má deväť segmentov, ktoré je možné prepnúť na nepriehľadné stlačením tlačidla alebo pomocou hlasom ovládaného asistenta Google. Cez hlasového asistenta môžete ovládať viacero funkcií vrátane klimatizácie, tá však stále má aj ovládanie prostredníctvom tlačidiel.

Nová kamera v A-stĺpiku teraz rozpozná aj vodiča auta a ak máte nastavený profil, okamžite vám zobrazí vašu obľúbenú rozhlasovú stanicu, nastaví predné sedadlo a na infotainmente sa zobrazia aplikácie, ktoré najčastejšie používate. K dispozícii budú tri úrovne výbavy (Techno, Esprit Alpine a Iconic).

Z konštrukčného hľadiska je založený na rovnakej platforme ako Austral a Rafale ale ostal verný svojej podstate – Espace stále ponúka sedemmiestny variant. Zostáva tak v pozícii najväčšieho modelu v rámci ponuky. Hnací systém s označením E-tech rovnaký systémový výkon na úrovni 147 kW (200 k) a nechýba ani natáčanie zadnej nápravy 4Control, ktoré zmenšuje priemer otáčania z 11,6 na 10,4 metra. Takisto v rámci faceliftu konštruktéri upravili aj prevodovku pre plynulejšie riadenie. Jazda tak ostala rovnako príjemná a plynulá ako doteraz, subjektívne žiadne zmeny nebudete pociťovať, skôr naopak , budete sa tešiť z príjemnej priemernej spotreby.

EspaceHybridRenault
Komentáre (0)
Pridať komentár