Nikdy to nebolo škaredé auto. Ale určite vysoká dávka avantgardy. Zostáva také, no teraz vyzerá oveľa modernejšie. Štylisti napriek nezmeneným rozmerom docielili, že telo vyzerá proporcionálnejšie. Je to do značnej miery vďaka širšej mriežke chladiča, vďaka ktorej auto pôsobí nižšie ako predtým. Za pochvalu stoja aj prepracované svetlomety DS Matrix LED Vision. Vzadu nájdeme svetlá s trojrozmernou grafikou.
Faceliftovaná verzia získala aj nové laky karosérie a dizajny diskov kolies – mimochodom, tie majú minimálny priemer 19 palcov a v plug-in hybride dokonca 20 palcov. A ako vyzerá interiér?
V kabíne sú rozdiely skôr kozmetické, hoci jednu obrazovka vynechali. Hovoríme o dotykovom displeji na stredovej konzole. Okrem toho je k dispozícii 21-palcový head-up displej, 10,25-palcové digitálne hodiny a 10-palcová multimediálna obrazovka. Francúzi tvrdia, že vynakladajú veľa úsilia na materiály a vybavenie. Čo sa výbavy týka za zmienku stojí nový audiosystém Focal Electra so 14 reproduktormi.
Pokiaľ ide o motory, DS N°4 sa nemá za čo hanbiť. Ponuka pohonov je rozsiahla. Základom je benzínový motor 1,2 s výkonom 145 koní a 6-stupňovou automatickou prevodovkou. Ďalej tu máme 1,6-litrový plug-in hybrid s výkonom 225 koní a batériou s kapacitou 14,6 kWh, ktorá stačí na dojazd až 81 km len na elektrinu. K dispozícii je aj plne elektrická verzia E-Tense s výkonom 213 koní, poháňaná batériou s kapacitou 58,3 kWh. Sľubovaný dojazd je 450 km a maximálny nabíjací výkon je 120 kW. Za zmienku stojí, že ponuku rozšíri aj vznetový motor 1.5 BlueHDi s výkonom 130 koní, takže zákazníci budú mať na výber kompletnú škálu pohonov. Na ceny a podrobné špecifikácie si však musíme ešte počkať.