Ferrari zvažuje obmedzenie možností personalizácie ponúkaných svojim zákazníkom v snahe zachovať integritu a hodnotu značky. Generálny riaditeľ Ferrari Benedetto Vigna v rozhovore pre Carscoops navrhol, že spoločnosť môže zaviesť preddefinované farebné kombinácie, aby sa vyhla „čudným“ konfiguráciám , ktoré by mohli poškodiť imidž značky. “Interne uvažujeme o možnosti preddefinovať farebné kombinácie. To je dôležité, pretože musíme brániť hodnoty a identitu značky. Rozhodne nevytvoríme už na pohľad zvláštne auto,” povedal Vigna. Dodal: “Existujú určité kombinácie, ktoré sa potenciálnemu druhému kupcovi nepáčia.”
Zatiaľ čo Ferrari je známe svojimi rozsiahlymi možnosťami personalizácie a pýši sa „obrovskou slobodou výberu“ pre svojich zákazníkov, spoločnosť si vyhradzuje právo odmietnuť určité požiadavky. Vigna však zdôraznil, že nejde o vytváranie čiernej listiny zákazníkov, ale o obmedzovanie možností , ktoré nemusia byť v súlade s hodnotami značky. História značky ukazuje, že Ferrari do otázky personalizácie zasiahlo už skôr. Príkladom je, keď bol zaslaný list o zastavení a upustení od DJa Joela Zimmermana (aka Deadmau5) za jeho Ferrari s motívom Nyan Cat.
Začne Ferrari skutočne svojim superbohatým zákazníkom odopierať ich extravagantné priania?
Foto: Archív
Zdroj: Carscoops