Ideálnym príkladom je cesta I/61, mnohým známa ako „Stará senecká cesta“. Túto cestu začali opravovať niekedy v letnom období 2023. Asfalt vymenili pomerne rýchlo, ale akosi dlhé predlhé mesiace sa na ňom neobjavili žiadne nové vodorovné dopravné značky. Výsledok? Zvýšená nehodovosť, a to sa nebavíme len o pokrčených plechoch, ale, bohužiaľ, aj o nehodách, pri ktorých ľudia prišli o zdravie a život. A tých nehôd nebolo málo. Niektoré z nich sa stali na neoznačených priechodoch pre chodcov, iné vo frekventovaných križovatkách, kde chýbalo usporiadanie jazdných pruhov. Ako je možné, že Slovenská správa ciest na to zvysoka kašle? Že si len objedná firmu, ktorá vymení asfaltový povrch, ale dodávateľa, ktorý by pokreslil čiary podľa projektu, akosi niet? Veď ide o jednu z najvyťaženejších ciest na Slovensku, a taká vec, ako dlhé mesiace nenakreslené čiary nielenže podstatne znižuje kvalitu života, ale rovno berie životy ľudí. Pevne verím, že príslušné inštitúcie, akými sú Ministerstvo dopravy SR či Prezídium PZ, na ktoré už boli adresované podnety, prešetria takéto nezodpovedné rekonštrukcie a prípadne vyvodia zodpovednosť v zmysle zákona.
Môj milý, nieto farby na značenie, lebo všetku minul Valo ,Bročka a ich nasledovníci v rámci parkovacej politiky ( v podstate výpalníctva alebo slušnejšie zdanenia motoristov – lebo platíš za to čo nedostaneš).