Moto Guzzi Stelvio Duecento Tributo – Pocta alpskému priesmyku v podobe novej limitky

Písal sa rok 1825, keď sa priesmyk Stelvio prvýkrát otvoril verejnosti: impozantné dielo, ktoré počas dvoch storočí získalo status legendy. Tento slávny priesmyk, spájajúci údolie Valtellina a Val Venosta a pýšiace sa 88 ostrými zákrutami (48 na strane Alto Adige a 40 na strane Lombardia) sa stal ikonickým cieľom pre všetkých milovníkov motocyklových dobrodružstiev. Je to miesto, ktoré oslovuje dušu každého cestovateľa na dvoch kolesách a predstavuje výzvu, ktorú nemožno odmietnuť.

Na oslavu tohto významného výročia si Moto Guzzi zvolilo veľtrh EICMA 2024 na predstavenie modelu Stelvio Duecento Tributo: motocykla v limitovanej a číslovanej edícii, navrhnutého pre cestovanie a nesúceho prestížne meno slávneho priesmyku.

Duecento Tributo, vybavené systémom Stelvio PFF Rider Assistance Solution, vyniká úplne novým farebným prevedením, ktoré zvýrazňuje dobrodružného ducha tohto modelu. Lakovanie inšpirované prírodnými prvkami, ako je biela farba snehu, je doplnené modrými a červenými grafickými prvkami – obľúbenými farbami oblečenia na horské výlety. Grafika je navyše obohatená o unikátne detaily, ako je vzor, ​​ktorý kopíruje tvar slávnych zákrut a zemepisné súradnice priesmyku Stelvio. Ďalším prvkom, ktorý vizuálne vystihuje ducha neúnavného cestovateľa, je ochranná mriežka chladiča, kde žiari štylizovaný „podpis“ orla.

Stelvio Duecento Tributo sa vyrába v limitovanej a číslovanej edícii 2 758 kusov. Toto číslo vychádza z nadmorskej výšky 2 758 metrov, ktorá robí Stelvio najvyššie položeným cestným priesmykom s asfaltovým povrchom v Taliansku. Číslo každého motocykla je uvedené na podstavci riadidiel.

Príslušenstvo bolo pre Stelvio Duecento Tributo navrhnuté s ohľadom na všetky typy ciest. Tento model zdieľa technický základ so systémom Stelvio PFF Rider Assistance Solution a ponúka inovatívnu platformu jazdných asistentov založenú na technológii Imaging Radar 4D, vyvinutú spoločnosťou Piaggio Fast Forward. Tieto zariadenia hrajú kľúčovú úlohu v oblasti aktívnej bezpečnosti a zaisťujú funkcie varovania pred čelným nárazom (FCW), informačného systému pre stráženie mŕtveho uhla (BLIS) a asistenta pre zmenu jazdného pruhu (LCA).

Výbava ďalej zahŕňa vyhrievané rukoväte, vyhrievané komfortné sedlo pre jazdcov i spolujazdcov, centrálny stojan, senzor tlaku v pneumatikách TPMS, obojsmerný Quick Shifter a multimediálnu platformu Moto Guzzi MIA.

Test: MOTO GUZZI Stelvio 2024 – Dedičstvý aneb…

Komentáre (0)
Pridať komentár