Renault MÉGANE GrandCoupé je sedan s dynamickým a elegantným dizajnom zároveň. Ctí základné línie tohto typu karosérie, ktorý je v mnohých krajinách stále obľúbeným. MÉGANE GrandCoupé sa vracia so 100% LED svetlometmi Pure Vision (v závislosti od verzie), ktoré poskytujú dokonalé osvetlenie cesty a zároveň majú svetelný podpis Renault v tvare písmena C.
Na prednej časti vozidla dominuje mriežka chladiča s chrómovými dizajnovými prvkami a deflektory vzduchu v prednej časti podbehov kolies na zlepšenie aerodynamiky. MEGANE GrandCoupé je k dispozícii v šiestich farbách karosérie vrátane špeciálneho laku Red Intensity. K dispozícii sú aj kolesá s veľkosťou od 16 do 18 palcov.
Interiér modelu MEGANE GrandCoupé poskytuje výnimočný komfort pri každodennom cestovaní. K dispozícii je digitálny prístrojový panel s uhlopriečkou až 10 palcov. Jeho súčasťou je možnosť replikovania navigačného systému, ktorý veľmi intuitívnym spôsobom personalizuje zážitok z jazdy.
Okrem toho je prístrojová doska vybavená 9,3“ displejom multimediálneho systému EASY LINK, ktorý ponúka všetky funkcie navigácie a infotainmentu, ako aj nastavenia MULTI-SENSE, ktoré vodičovi umožňujú prispôsobiť nastavenia vozidla pomocou 4 režimov (Eco, Comfrot, Sport a MySense).
Silnou stránkou modelu MEGANE GrandCoupé je jeho batožinový priestor s objemom 550 litrov (metóda VDA), ktorý je jedným z najväčších v segmente, a maximálna batožinová plocha s dĺžkou 1 783 mm pri sklopenej zadnej lavici. Bezpečne a bezstarostne… Pre Renault bolo zaistenie bezpečnosti všetkých cestujúcich vždy najvyššou prioritou.
Preto je Renault MEGANE GrandCoupé vybavený najmodernejšími technológiami, ako je adaptívny tempomat, aktívne núdzové brzdenie s detekciou chodcov, varovanie pred vybočením z jazdného pruhu, varovanie pred bezpečnou vzdialenosťou, detekcia únavy vodiča a ďalšie bezpečnostné systémy.
MEGANE GrandCoupé je k dispozícii v dvoch úrovniach výbavy – evolution a techno. Ponuka motorov bola prispôsobená potrebám zákazníkov. Osvedčený benzínový motor 1,3 TCe, ktorý je vybavený filtrom pevných častíc, je tak stále k dispozícii vo verzii s výkonom 140 k v kombinácii so šesťstupňovou manuálnou prevodovkou alebo so sedemstupňovou dvojspojkovou automatickou prevodovkou EDC.
Renault Megane Grandtour E-Tech Plug-in 160 – Ide to aj bez spojky
Holt elektroautá sa nepredávajú, chýba normálne auto ktoré má zachrániť dealerov Renaultu !