Tentokrát to nebude drsný off-road, ale milý mestský crossover, ktorý si od predchádzajúceho modelu požičal iba meno a hranaté tvary karosérie. V ponuke Oplu by Frontera mala nahradiť doterajší mode Crossland, ktorý bol mimoriadne obľúbený, no služobne už patrí medzi staršie modely.
Dizajn Opelu Frontera na jednej strane ponúka aktuálny prvok ako masku chladiča typu VIZOR, no zvyšok karosérie už má drsnejšie línie, vidieť to najviac na blatníkoch ako aj zadnej časti auta. Z technického hľadiska ponúkne Frontera buď hybridný pohon so 48 voltovou technikou, alebo pôjde o čisto elektrický model. Bližšie informácie zatiaľ výrobca nezverejnil.
Aj napriek tomu, že nová Frontera využíva platformu CMP koncernu PSA už teraz vieme, že interiér bude mať klasické tlačidlové ovládanie klimatizácie, čo je veľké ergonomické plus v porovnaní s konkurenciou. Vodič má k dispozícii dva veľké dotykové displeje s uhlopriečkou 10 palcov, pričom jeden displej slúži ako prístrojový panel a druhý na ovládanie infotainmentu. Základná verzia však poskytne namiesto druhého displeja dock na smartfón, ktorý v podstate nahradí infotainment.
Opel už tradične vsádza aj na ortopedické sedadlá, takže sedieť by ste vpredu mali v správnej pozícii a batožinový priestor by mal ponúknuť nie menej ako 460-litrov základného objemu a po sklopení zadných sedadiel by mal vzniknúť priestor na úrovni 1 600 litrov. Na záver nasleduje aj jedna pozitívna správa – Nový Opel Frontera sa bude vyrábať vo výrobnom závode v Trnave, takže to bude nový slovenský model do počtu.