Slovenské zastúpenie si z medzinárodnej súťaže importérskych organizácií automobilky Škoda Auto okrem celkového prvenstva odnieslo aj 2. miesto v kategórii Aftersales a 3. miesto v kategórii Brand & Innovation. Slovenský importér uspel v silnej medzinárodnej konkurencii spomedzi vyše 40 nominovaných krajín Európy a ďalších medzinárodných trhov značky.
„Zvíťaziť medzi tak silnou konkurenciou importérov v celosvetovej súťaži značky Škoda Auto je pre našu spoločnosť naozaj obrovským úspechom. Sme na to nesmierne hrdí, nakoľko toto ocenenie dokazuje, že ako dlhodobý líder na slovenskom trhu evidentne poskytujeme top služby pre zákazníkov. Vďaka za to patrí celému tímu za jeho celoročnú prácu, dennodenné nasadenie a tvorivý prístup k riešeniu nových výziev. Berieme to zároveň ako veľkú motiváciu aj do ďalších rokov,” hovorí Jaroslav Hercog, riaditeľ Škoda Auto Slovensko a dodáva: “Teší ma, že tu pritom ide o komplexné ocenenie všetkých našich aktivít, nakoľko kritériá zahŕňajú okrem dôležitých dát o predajoch vozidiel a popredajných službách aj imidž značky, spokojnosť a lojalitu našich autorizovaných partnerov a zákazníkov či významné marketingové a PR projekty.”
Celkové výsledné ocenenie, kde Škoda Auto Slovensko obsadila prvé miesto v konkurencii vyše štyridsiatich krajín Európy a medzinárodných trhov, sa počíta ako súčet umiestnení naprieč všetkými posudzovanými kategóriami. Slovenské zastúpenie automobilky Škoda Auto sa tak umiestnilo na popredných pozíciách vo všetkých kategóriách, čo potvrdzuje jeho veľmi silnú pozíciu za uplynulých vyše 30 rokov pôsobenia na trhu. Slovenskému importérovi sa tohtoročným víťazstvom podarilo ešte vylepšiť vlaňajšie druhé miesto v celosvetovom finálovom hodnotení.
Značka Škoda má na Slovensku za sebou veľmi úspešný minulý rok, nakoľko sa jej podarilo v predajoch rásť až o 25,8 %, s celkovým výsledkom 17 419 dodaných vozidiel. To predstavuje podiel 19,8 % trhu, čím opäť potvrdila pozíciu trhovej jednotky, a to medzi firemnými i súkromnými zákazníkmi.