CX-70 priamo vychádza z modelu CX-90. Hlavným rozdielom je to, že nemá tri rady sedadiel, ale iba 2. Okrem vynikajúceho environmentálneho a bezpečnostného výkonu vyváženého s radosťou z jazdy, ktorá vyvrcholila z charakteristickej filozofie Mazdy zameranej na človeka, dizajn a funkcie modelu CX-70 dopĺňajú aktívny životný štýl zákazníkov. CX-70 sa má na trh dostať túto jar v Spojených štátoch a Kanade. Európa má, už tradične, smolu.
Všetky modely CX-70 sa dodávajú s hybridným pohonným ústrojenstvom: k dispozícii je plug-in hybridný systém a technológia M Hybrid Boost (48V mild hybridný systém), čo je v súlade s úsilím Mazdy urýchliť elektrifikáciu v severoamerickom regióne spôsobom, ktorý primerane vyhovuje potrebám trhu. .
Dizajn vyjadruje dynamiku, ktorá je vlastná konceptu Mazda KODO alebo „duša pohybu“. Exteriér obsahuje dynamické predné a zadné nárazníky, novo navrhnuté 21-palcové hliníkové kolesá, a výrazné čierne komponenty.
CX-70 preberá turbodúchadlom preplňovaný radový 6-valec Skyactiv-G s objemom 3,3 litra, podporený 48-voltovým mild-hybridným systémom. Na výber je verzia s výkonom 205 alebo 250 kW. Treťou možnosťou je plug-in hybrid využívajúci 2,5-litrový benzínový 4-valec a elektromotor so systémovým výkonom 237 kW. Všetky verzie sú spriahnuté s osemstupňovou automatickou prevodovkou a štandardne aj s pohonom všetkých kolies.