Stavebné práce pokročili aj na ostatných objektoch. Na zvyšných mostoch sa položili tyčové prefabrikáty, realizuje sa debnenie, viažu sa armatúry, betónujú sa vonkajšie a vnútorné rímsy. Na oporných a zárubných múroch sa realizujú monolitické rímsy.
Výstavba estakády počíta s „brzdením“
V prvej etape prebiehal výsuv jednotlivých segmentov dominanty úseku od pomyselného stredu mosta na smer do Zvolena v 2% stúpaní, teraz vysúvajú dilatačné celky v opačnom smere a v 2% klesaní. Mostní experti museli tomuto faktu prispôsobiť spôsob a techniku stavby:
- Brzdenie segmentu: Na pilieri boli vybudované železobetónové brzdné bločky. O tieto bločky sú ukotvené 4 duté valce s celkovou brzdnou kapacitou 3 000kN , ktoré pomocou predpínacích tyčí, ukotvených v spodnej doske segmentu, zabraňujú nekontrolovateľnému pohybu segmentu smerom dole.
- Ťahanie segmentu: Namontovali sa ťažné laná, pomocou ktorých cez napínacie zariadenie bol vysúvaný segment postupne ťahaný z výrobne.
- Fixný bod: Aby po skončení výsuvu bolo možné deaktivovať brzdné tyče a pokračovať v realizácii ďalšieho segmentu, bolo potrebné ešte na pomocnom pilieri vytvoriť pevný bod. V tomto bode sme nosnú konštrukciu zdvihli a klzné platne na výsuvných ložiskách zamenili za protišmykové podložky.
Pri tomto postupe, ťahanie a pribrzďovanie vysúvanej časti mosta, prebiehajú práce rýchlosťou 2,5 – 3 m/hod. Nosná konštrukcia sa vysúva v združenom priereze, čo znamená, že každý zo segmentov sa vysúva v plnej šírke mostu, teda 27,5 m.
O R2 Kriváň – Mýtna
Začiatok úseku R2 Kriváň – Mýtna nadväzuje na úsek R2 Pstruša – Kriváň. Koniec úseku sa pred obcou Mýtna napojí na úsek R2 Mýtna – Lovinobaňa, Tomášovce, ktorého odovzdanie motoristom sa uskutočnilo v decembri minulého roka. R2 je vedená v údolí Krivánskeho potoka medzi pohoriami Slovenského Rudohoria, Poľany a Javoria. Motoristi po dostavbe získajú bezpečné diaľničné spojenie z Bratislavy až po Lučenec. Moderná štvorprúdovka odľahčí okolité obce i cestu prvej triedy od tranzitnej dopravy.