Úspech Dacie je založený na recepte jednoduchej prístupnosti. Modely Dacia ponúkajú presne to, čo ľudia potrebujú. Nič viac a nič menej. A funguje to! Kým ostatné automobilky nasilu skloňujú prémiový charakter, Dacia to nerobí. Nepotrebuje to, vyhýba sa zbytočným prvkom, ktoré autá predražujú a zároveň ich robia ťažšími. To je filozofia, ktorú sa chystá Dacia zachovať aj v prípade blížiacich sa modelov. Všetko je podriadené zákazníkom a ich základným potrebám.
Xavier Martinet zdôrazňuje aj úspech malého elektromobilu Dacia Spring, ktorý je druhým najpredávanejším elektromobilom v Európe! Hneď za Teslou, ktorá je technologickým lídrom v oblasti elektromobility a má mimoriadne silnú fanúšikovskú a základňu. Na druhej strane Dacia nevyvíja pre podporu predaja Springu žiadnu marketingovú aktivitu. A to je dôkaz toho, že ľudia reagujú na filozofiu Dacia pozitívne. Ak hľadajú racionálne riešenie ich potrieb zvyčajne to je Dacia. A je jedno, či to je benzínové, naftové, alebo zrovna elektrické auto.
Elektromobilita je pre Daciu dôležitá a v horizonte dvoch-troch rokov by sa na trhu mal objaviť nový model, no do prerobenia portfólia modelov na čisto elektrické sa Dacia nehrnie a ani nebude hrnúť. Podľa slov hovorcu Xaviera Martineta bude Dacia ponúkať spaľovaciu alternatívu dokedy to len bude možné! „Aj posledný deň možnosti predaja spaľovacích, chceme aby v showroome Dacie zákazníci našli takýto model. Ak potreby motoristov zahŕňajú tento typ auta, tak im ho ponúkneme. Napokon musíme sa Naša automobilka je založená na racionalite a potrebách klientov. Elektromobily budeme ponúkať, no aj tie budú cenovo prístupnejšie, než ostatné modely. V tomto chceme ostať autentickí.“ dodal hovorca Dacie Xavier Martinet.
Modelové portfólio značky momentálne zahŕňa šesť modelov – Spring, Sandero, Sandero Stepway, Duster, Jogger a Spring Cargo pričom ekologickú a treba zároveň dodať, že aj ekonomickú alternatívu tvoria práva modely s pohonom LPG, ktorými výrobca znižuje uhlíkovú stopu svojich automobilov.