„Za uplynulý rok sme si prešli radom skvelých momentov a sme hrdí na to, čo teraz značka MG v oboch našich krajinách reprezentuje“, hovorí Kamil Šilhavý, generálny riaditeľ M Motors.
„Vlastne to je skúsenosť na nezaplatenie, pretože to nebola len prechádzka ružovou záhradou a zažili sme si tiež zložitejšie chvíle, ale o to je teraz lepší pocit z tej cesty, ktorá trvá už 365 dní. Som hrdý na svojich kolegov, ktorí venovali našej novej značke veľa času a úsilia.“, dodáva Šilhavý.
Spoločnosť SAIC, majiteľ značky MG Motor, postupuje Európou s jasným cieľom – ponúknuť všetkým európskym zákazníkom jedinečný pomer medzi športovým dizajnom, prémiovou kvalitou, technológiou, 7-ročnou zárukou, a to všetko za veľmi konkurencieschopné ceny.
Stratégia v regióne strednej a východnej Európy, do ktorej spadá aj Česko a Slovensko umožnila hneď od začiatku ponúkať dostupné rodinné modely MG ZS a HS vybavené benzínovými motormi doplnené o špičkové plug-in hybridné MG EHS, ktoré si vďaka svojim parametrom a kvalite môže pokojne merať sily aj s prémiovými značkami.
„Teraz ale tiež začína doba plne elektrická. Pred pár týždňami sme predstavili dlho očakávaný elektrický hatchback MG4, ktorý ponúkame za bezkonkurenčnú cenu a za chvíľu je tu na európskom trhu stále unikátny plne elektrický kombík MG5. A ten čoskoro doplníme o ZS EV … naši zákazníci sa majú jednoducho na čo tešiť. Cieľom je ponúkať ucelený rad vozidiel MG pre súkromnú aj firemnú klientelu“, komentuje Kamil Šilhavý očakávané novinky.
Rozvoj značky MG v Čechách a na Slovensku je výrazne podporený aj rozširovaním dílerskej siete pre čo najľahšie obslúženie potenciálnych zákazníkov vo všetkých regiónoch. Predajná a servisná sieť sa tak čoskoro rozrastie na 29 dílerov v ČR a 13 na Slovensku.
Zákazníci MG si od začiatku predaja objednali už viac ako 2 000 vozidiel