Piaggio MP3
Výhodou trojkolesových skútrov je tiež fakt, že na riadenie trojkolesového skútra akéhokoľvek objemu motora či výkonu na Slovensku stačí vodičské oprávnenie typu A1, resp. B (v prípade, že vodič má oprávnenie platné viac než 2 roky). Taliansky výrobca má vo svojej ponuke modely s objemom od 300 do 530 kubických centimetrov, od 19 kW po 33 kW, čo už skutočne vystačí nielen na jazdu v meste, ale aj na dochádzanie či prekonávanie dlhších vzdialeností.
Aprilia SR GT 125 Sport
Špeciálna verzia Sport ponúka farebné prevedenia, ktoré pripomínajú typické sfarbenie športových motocyklov značky Aprilia. Na výber sú Street Gold, Iridium Grey a Red Raceway, tri výrazné pololesklé farby, ktoré dokonale ladia s červeno lakovanými ráfikmi a čierno-šedým sedlom s červeným prešívaním. Strieborno-sivé stupačky zdobí nápis Aprilia, zatiaľ čo stredový tunel a boky sú matne čierne a madlá spolujazdca ladia s vozidlom. Po oboch stranách štítu je vyobrazené veľké písmeno “a” ako Aprilia. 125-ka SR GT Sport má výkon 11 kW.
Aprilia Tuareg 660
Technický, dynamický, nenahraditeľný a hrdo taliansky Tuareg 660 neakceptuje pravidlá ostatných, ale prinúti ťa prijať nové výzvy a nájsť dokonalú stopu presne tam, kde nie je žiadna priľnavosť. Vaša odmena? Všetky predstaviteľné pocity a vzrušenie, aké od jazdy na motocykli očakávaš, a to za akýchkoľvek okolností. Dvojvalec so zdvihovým objemom valcov 659 cm3, ktorý vyvinie 59 kW, resp. 70 Nm. Paralelná konštrukcia motora umožnila tvorcom zachovať úzku stavbu motocykla, čo je dôležité pri jazde na ceste, malý sklon motora, skoro až vertikálne umiestnenie zasa znižuje moment a zlepšuje tým agilitu v ostrých zákrutách a zlepšuje ovládateľnosť stroja.
Vespa GTS 300 Super Tech
Vespa je kult, legenda a okrem toho aj mimoriadne dobrý mestský skúter. Ako identifikujete model 2023? Tvar predného štítu sa prerábal takisto, odlišná je aj “kravata”, ktorá sa postará o individualitu najmä v prípade ak je vyhotovená v kontrastnej farbe, prípadne potiahnutá karbónovou fóliou. Pribudli pozičné LED svetlá, nefungujú však ako denné, no väčšina motorkárov aj tak jazdi radšej so zapnutým hlavným svetlometom. Pozičné svetlá majú zároveň aj integrované smerovky. Hlavný svetlomet rovnako využíva LED technológiu a aj zadný, dnes už modernejšie spravovaný svetlomet využíva LED-ky ako zdroj svetla. Maximálny výkon sa nemenil, stále je to 17,5 kW (23,8 k) pri 8 250 ot.min-1. Podobne aj maximálny krútiaci moment ostal zachovaný na úrovni 26 Nm pri 5 250 ot.min-1.
Moto Guzzi V 100 Mandello
V100 Mandello vyniká svojou originalitou, ktorá sa vyhýba akejkoľvek klasifikácii: nejde o kompromis, ale o konečnú syntézu kategórií, ktoré boli až doteraz považované za diametrálne odlišné. Obe verzie sa líšia svojou grafikou a výbavou a zatiaľ čo už základný model Moto Guzzi V100 Mandello má veľmi bohatú štandardnú výbavu, Moto Guzzi V100 Mandello S ide v oblasti výbavy a technológií ešte ďalej.
90° pozdĺžne uložený V-twin s kvapalinovým chladením a dvojitým vačkovým hriadeľom v hlave (DOHC), prstovými zdvihátkami a štyrmi ventilmi na valec. Účinný objem motora je 1042 cm3, zatiaľ čo hodnoty vŕtania a zdvihu sú 96 x 72 mm. Nová kľuková skriňa využíva mazanie s mokrou vaňou s kľukovou skriňou, ktorá je oddelená od olejovej vane jazýčkovým ventilom. Tento systém umožňuje dosiahnuť nižšiu výšku motora vďaka plytšej olejovej vani, čím šetrí miesto a znižuje hmotnosť v prospech ovládateľnosti. Zníženie množstva maziva v kľukovej skrini navyše vedie k menšiemu treniu, a tým aj k nižšej spotrebe paliva.
Okrem toho sa nám pravdepodobne do rúk dostanú aj ďalšie stroje, medzi ktoré patrí napr. Aprilia RS 660 Extrema, či Vespa GTV300. Máte sa spolu s nami teda na čo tešiť.