Lancia: Návrat do hry cez zásuvky

V roku 2026 príde do najväčšieho segmentu nová vlajková loď, ktorá bude dlhá 4,6 m

Spoločnosť Stellantis síce nepredstavila žiadne koncepty nových modelov značky Lancia, ale zaujala čerstvou skulptúrou. Nový projekt s názvom Pu+Ra Zero predstavila v rámci íventu Design Day.

Za dva roky začne koncern Stellantis uvádzať na trh nové modely známej talianskej značky Lancia. Od roku 2026 to budú už len elektromobily. Desaťročný plán pre značku Lancia začne o dva roky s novou Lancia Ypsilon, ktorá bude dlhá približne 4 m, bude patriť do B-segmentu a bude uvedená na trh sa 100% elektrifikovaným pohonom.

V roku 2026 príde nová vlajková loď, ktorá bude dlhá 4,6 m a umožní značke vstúpiť do najväčšieho segmentu v Európe. V roku 2028 príde na trh nová 4,4 m dlhá Lancia Delta, vozidlo s geometrickými líniami, ktoré zaujme automobilových nadšencov v celej Európe. Tieto tri nové modely majú za úlohu zlepšiť výkonnosť koncernu Stellantis v prémiovom a luxusnom segmente.

Od roku 2026 tak bude značka Lancia uvádzať na trh už len 100% elektrické modely a od roku 2028 bude predávať výhradne 100% elektrické modely. Okrem toho široké využitie inovatívnych materiálov urobí z Lancie značku Stellantis s najvyšším percentom recyklovaných materiálov, pričom 50 % dotykových povrchov bude vyrobených z ekologicky udržateľných materiálov.

Vo vnútri nových vozidiel budú zákazníci značky Lancia privítaní v štýle typickej talianskej elegancie. Nová generácia vozidiel Lancia, inšpirovaná exkluzívnymi materiálmi ich minulých ikonických vozidiel, ako sú Gamma, Thema a Flavia, poskytne komfortné prostredie s jednoduchými a intuitívnymi palubnými technológiami, ktoré sú v súlade s jej DNA.

S.A.L.A., Sound Air Light Augmented bude minimalistické a inteligentné virtuálne rozhranie, ktoré zákazníkovi poskytne úplnú kontrolu nad kabínou vozidla od zvukového systému až po klimatizáciu a osvetlenie, a to pomocou jediného tlačidla. Tri kritéria viedla k výberu krajín, kde bude Lancia uvedená. Prvým je láska a vášeň pre značku „Made in Italy“, pričom v čele stojí Španielsko, Belgicko a Francúzsko.

Druhým je význam online predaja, pričom Holandsko a Nemecko sú na prvom mieste. Tretím je rozmer prémiového segmentu B, pričom všetky tieto krajiny sa umiestnili v Top 5. Týchto päť krajín predstavuje prvý krok v procese internacionalizácie značky, ktorá bude v Európe prítomná v 60 veľkých mestách so sieťou 100 dealerstiev a 50 % predajom online.

-jj-, zdroj a foto: Lancia a Stellantis

elektromobilitaLanciaPu+Ra ZeroStellantis
Komentáre (0)
Pridať komentár