RN22e je vyvíjaný a testovaný s ohľadom na tri výkonnostné piliere N. Hravú jazdu v zákrutách napriek vyššej hmotnosti zvláda RN22e vďaka vektorovaniu krútiaceho momentu pomocou dvojitej spojky. Okrem toho 3D tlačené diely znižujú hmotnosť a zachovávajú tuhosť vozidla. RN22e je vybavený pohonom všetkých kolies (AWD) a poskytuje optimalizované rozdelenie krútiaceho momentu podľa rôznych jazdných režimov.
Aby sa zlepšili schopnosti RN22e na pretekárskej dráhe, Hyundai N sa zameral na aspekty chladenia a brzdenia. RN22e poskytuje nastavenia optimalizované pre trať, aby si zákazníci mohli užiť okruh bez zníženia výkonu. Disponuje štyrmi piestovými monoblokovými strmeňmi a 400 mm hybridným kotúčom. Okrem toho Hyundai N použije RN22e na štúdium toho, ako poskytnúť dynamický pohyb s regeneratívnym brzdením, ktoré presne kontroluje vybočenie a nájazd do zákrut.
Keďže Hyundai N vyvíja a overuje najmodernejšie technológie pre ich využitie v produkčných modeloch N, RN22e zohráva dôležitú úlohu aj ako laboratórium pre pripravované elektrické modely N. S ohľadom na preferencie zákazníkov vyvíja Hyundai N nové funkcie, ktoré prinášajú emocionálny zážitok z jazdy s elektrifikovanými modelmi. RN22e je vybavený funkciou N Sound+, ktorý generuje zvuk z vnútorných a vonkajších reproduktorov pre dynamický pocit z jazdy. Okrem toho N e-shift integruje vibrácie a pocit radenia so zvukovým prejavom N Sound+. Keďže ide o laboratórium, v ktorom Hyundai N neustále vyvíja pokročilé technológie, tieto emocionálne zážitky z jazdy sa budú ďalej rozvíjať.
Prispôsobením dizajnu modelu IONIQ 6 využije RN22e aerodynamické vlastnosti tohto nového elektrického vozidla. S cieľom maximalizovať výkon pridal Hyundai N detaily inšpirované motoristickým športom. Vďaka nízkej svetlej výške a zvýrazneným ramenám dosiahol Hyundai N dizajn so širokým a robustným postojom. Pri zachovaní dizajnu IONIQ 6 bol spodný nárazník navrhnutý tak, aby bol športový a pútavý. S touto funkčnou estetikou by RN22e mal mať lepšie chladenie a aerodynamiku.
RN22e s dĺžkou 4 915 mm, šírkou 2 023 mm, výškou 1 479 mm a s rázvorom 2 950 mm sa bude naďalej vyvíjať s odbornými znalosťami z oblasti motoristického športu, takže Hyundai môže neustále zdokonaľovať svoje pokročilé technológie na uvedenie sériovo vyrábaného elektrického modelu N s využitím potenciálu platformy E-GMP.
RN22e špecifikácia:
Rozmery | D / Š / V / Rázvor (mm) | 4 915 / 2 023 / 1 479 / 2 950 |
Motor | Celkový max. výkon (kW) | 430 kW (kombinovaný) |
Max. krútiaci moment (Nm) | 740 Nm (kombinovaný) | |
Batéria | Kapacita (kWh) | 77,4 kWh
400 V / 800 V nabíjanie |
Čas nabíjania | Do 18 min. z 10% na 80% | |
Výkon | Max. rýchlosť (km/h) | Vyše 250 km/h |