K rekordným číslam jej dopomohli najmä modely i30 a Tucson, ktoré patrili k najpredávanejším vozidlám vôbec. Vyplýva to z údajov Zväzu automobilového priemyslu SR (ZAP SR).
„V marci sme dodali našim zákazníkom na Slovensku vyše tisíc nových áut. Vzhľadom na obrovské výzvy, ktorým celý automobilový trh už dlhší čas čelí, ide skutočne o mimoriadny výsledok. O to väčšia vďaka patrí všetkým našim predajcom a najmä zákazníkom, ktorí dali značke Hyundai dôveru,“ povedal Robert Baumgartner, generálny riaditeľ slovenského importéra Hyundai.
Hyundai i30 a TUCSON top bestsellermi
Model i30, ktorý sa dlhodobo teší vysokej obľube, bol v marci odovzdaný až 437 zákazníkom, čo z neho robí celkovo najpredávanejšie auto mesiaca na Slovensku. Pozíciu najpredávanejšieho SUV na Slovensku aj v marci potvrdil TUCSON, z ktorého sa predalo 293 kusov.
Výborné predajné čísla hlási za marec Hyundai aj pri ďalších modeloch: kompaktný hatchback i20 (93 ks), malé SUV Kona (75 ks), veľké SUV Santa Fe (51 ks), crossover Bayon (48 ks), mini i10 (19 ks) a plne elektrický IONIQ 5 (10 ks).
Jednotka u súkromnej klientely
Hyundai si aj v marci udržal pozíciu trhovej jednotky v predaji súkromnej klientele. Fyzickým osobám – nepodnikateľom doručil počas prvého jarného mesiaca 492 nových vozidiel a získal v tomto segmente zákazníkov trhový podiel až 18,87%. Znamená to, že takmer každé piate auto kúpené súkromnými osobami na Slovensku v marci bolo značky Hyundai.