333 exemplárov – toľko áut bolo naplánovaných na výrobu a všetky sa takmer okamžite predali. Niet sa čomu čudovať – o takom objemnom agregáte pod kapotou športových áut už takmer nepočuť a hrozba zmiznutia spaľovacích motorov z ciest len zvyšuje dopyt po tak veľkých pohonných jednotkách… V12 produkuje výkon 700 koní a krútiaci moment 753 Nm (od 1 800 otáčok!). Vďaka tomu sa Vantage katapultuje na stovku za 3,5 sekundy. Výkon ide na zadnú nápravu cez osemstupňovú prevodovku ZF.
Aby sa všetka táto sila preniesla na asfalt, bolo výrazne upravené odpruženie. Pružiny sú tvrdšie o 50% na prednej náprave a o 40 percent na zadnej. Nové stabilizátory sú o 5 percent tuhšie na prednej náprave, a čo je pozoruhodnejšie, tak o 41 percent mäkšie na zadnej náprave ako bežný Vantage. Tam ale pribudla novšia dodatočná vzpera.
21-palcové disky sú obuté do pneumatík Michelin Pilot 4S (275/35 vpredu a 315/30 vzadu). O zastavenie auta sa starajú keramické kotúče, ktoré majú zabezpečiť plný výkon aj pri zahriatí na 800 stupňov Celzia. Samotný systém je o 23 kg ľahší. Vymenený bol aj výfukový systém, ktorý umožnil zhodiť 7,2 kg.