Základom nového Audi A4 bude rovnaká platforma MLB ako model súčasnej generácie a vzhľadom na to, že súčasný model predstavuje zhruba pätinu celosvetových predajov, tak si Audi veľmi dobre uvedomuje kľúčový význam tohto modelu.
Auto Express uvádza, že väčšinu variantov bude poháňať modifikovaný variant známeho 2,0-litrového benzínového štvorvalcového motora EA888 s dvojitým preplňovaním koncernu VW. Uvádza, že VW v turbodúchadle vyvíja turbíny, ktoré sľubujú zlepšenie odozvy škrtiacej klapky pri nízkych otáčkach a zároveň spôsobia vyššie celkové výkony. Očakáva sa aj vysokotlakové vstrekovanie paliva.
Audi R8 V10 Performance RWD – Megasilná atmosférická zadnokolka
Vedúci technického vývoja Audi Oliver Hoffman taktiež potvrdil, že nová A4 ponúkne viac možností elektrifikácie. Tieto budú zahŕňať novú 48-voltovú hybridnú technológiu, zatiaľ čo plug-in hybridné verzie budú disponovať väčšou batériou namontovanou v zadnej časti, ba dokonca sa rozpráva o zadnej náprave. Auto Express naznačuje, že táto batéria by mohla mať rovnakú kapacitu 14,4 kWh ako plug-in hybrid Q5. Navyše, napriek tomu, že sa im mnohí výrobcovia vyhýbajú, nová A4 by mala byť k dispozícii aj s naftovými motormi. Možnosťou a ostrou špekuláciou je aj plne elektrická verzia novej generácie A4, vzhľadom na šetrenie nákladov a tlačenie EÚ do elektromobilov.