Aktuálnu sezónu 2021 jazdí najúspešnejší slovenský okruhový pretekár Štofi Rosina ako továrenský pilot rakúskej značky KTM. Po viacerých pódiových umiestneniach a víťazstve v belgickom Spa-Francorchamps mal stále veľkú šancu dokončiť sezónu medzi najlepšími tromi posádkami seriálu vytrvalostných pretekov GT2 European Series. Nakoniec sa tak nestane. „Žiaľ, je mi to veľmi ľúto, ale kvôli neodkladnému pracovnému vyťaženiu sa finálového podujatia vo francúzskom Le Castelled nebudem môcť zúčastniť,“ vysvetľuje Štofi Rosina. „Som však rád, že môžem skonštatovať, že vďaka spolupráci s KTM a tímom True Racing by Reiter Engineering mám za sebou jednu z najlepších sezón. Nesmierne ma teší, že som bol prvým pilotom, ktorému sa podarilo vyhrať medzinárodné preteky, či už to bolo vlani GT Open a teraz GT2 European Series. Samozrejme s mojimi tímovými spolujazdcami. Tento úspech je pre mňa veľmi cenný, pretože je historický tak pre mňa, ako aj pre KTM. Vozidlo KTM X-Bow GT2 má veľmi sľubný potenciál a ja som veľmi vďačný za možnosť podieľať sa na jeho vývoji a úspešnej súťažnej prezentácii.“
Spoločnosť MATADOR Group v spolupráci s Technickou univerzitou v Košiciach postavili koncept vozidla zajtrajška s vodíkovým pohonom, ktorý predstavia celému svetu na práve začínajúcej Svetovej výstave EXPO 2020 v Dubaji (1. októbra 2021 až 31. marca 2022). Nové auto Matador MH2 je perspektívnou víziou budúcnosti. Bude jedným z hlavných slovenských exponátov, ktorými sa Slovensko odprezentuje ako krajina schopná ponúknuť svetu vlastné moderné technológie zajtrajška a posunie úroveň vnímania našej krajiny na nový rozmer. MATADOR Group sa podieľal na tvorbe dizajnu a výrobe, pričom aplikoval najmodernejšie výrobné technológie a metódy. Technická univerzita (TUKE) dodala do prototypu vozidla pohon založený na báze vodíka, ktorý sa spaľuje v palivovom článku a poháňa štyri elektromotory. Vodíková technológia Hydrogen Concept Car MH2 využitá vodík uskladnený v nízkotlakových nádržiach, zložených z unikátnych metalhydridových zliatin, ktoré vyvinuli v TUKE. Zároveň treba dodať, že v prípade potreby je možné do vozidla MH2 implementovať aj iné formy pohonu. Pri vývoji Hydrogen Concept Car MH2 spoločnosť MATADOR Group znova preukázala svoje schopnosti aplikácie nových materiálov a ich spájania nielen v oblasti automotive. Predviedla unikátny, funkčný dizajn, ktorý v prípade Hydrogen Concept Car berie na zreteľ Drag – s koeficientom pod 0,2, predlžujúci samotný dojazd vozidla. Zároveň predviedla schopnosť vlastného vývoja a nasadenia infotainmentu a rozhrania, či iné jednotlivé prvky elektrifikácie interiéru vozidla. Pritom všetkom je však potrebné zdôrazniť, že skupina MATADOR Group výrobou vozidiel nemá záujem konkurovať svojím zákazníkom, ale snaží sa skôr ukázať vlastné možnosti a kapacity, ktoré ovláda a ponúka zákazníkom.