Milan Vlček, (38) vedúci predaja, (Hyundai), Bratislava
Rešpektujem, že sú zakázané takéto hromadné podujatia, ale chýbajú. Myslím si, že sú ideálnou príležitosťou na prezentáciu nových modelov. Nikde inde sa nestretne toľko značiek pohromade. Každý rok sme sa stretávali v areáli bratislavskej Incheby. Už dva roky po sebe nemáme takúto možnosť.
Vladimír Michniewicz, (46) konateľ, (Škoda), Bratislava
Už dávnejšie som prestal chodiť na tieto výstavy. Prekáža mi obrovský nával ľudí, nemám možnosť si dôkladne pozrieť to, čo ma zaujíma. Dávam prednosť osobnému stretnutiu v showroome predajcu, možnosti vyskúšať si vybraný model a otestovať, či spĺňa moje nároky. Bohužiaľ, v období pandémie sa ani jedno, ani druhé nedá uskutočniť.
Monika Krajčírová, (38) vedúca predaja, (Renault, Dacia), Bratislava
Apríl sa mi podvedome spájal s bratislavským autosalónom. Pre nás, čo robíme v automobilovej brandži, to bola vždy spoločenská udalosť. Mnohí sme sa videli len raz do roka a bol to pre nás sviatok. Naša firma každý rok pripravila aj akcie a zľavy pre zákazníkov. Online prezentáciám, ktoré sa robia v súčasnosti, neviem prísť na chuť. Auto musíte vidieť v skutočnosti a minimálne sa doň posadiť…
Ján Babkovič, (44) predajca, (Kia), Bratislava
Samozrejme, že chýbajú. Importérov to stálo nemalé peniaze, ale nemohli ste tam nebyť. Niečo sa pokazilo vo chvíli, keď do Ženevy prestali chodiť niektoré automobilky, prémiové značky nevynímajúc. Autosalóny začali byť drahé a aj automobiloví giganti začali preratúvať efektívnosť. Je mi smutno z toho, že korona možno nadlho takto zasiahla autosalóny.
Lukáš Vlasák, (35), predajca (Mazda), Bratislava
Ako predajcovi nových áut mi nechýbajú. Lebo povinná účasť od rána do večera v našej expozícii je náročná a vyčerpávajúca. Ale ako chalan, ktorý sa zaujíma o autá, som sa vždy tešil na túto udalosť. Do každého otvoreného auta som si musel sadnúť, predstaviť si, že je moje a zhodnotiť s kamarátmi plusy a mínusy. Túto možnosť dnešní mladí žiaľ nemajú…