Nový Opel Manta GSe ElektroMOD kombinuje to najlepšie z oboch svetov: klasický vzhľad štýlovej ikony spolu s najmodernejšou technológiou pre udržateľný rozvoj automobilizmu. Nová Manta je teda naozaj pripravená na budúcnosť v zmysle elektrického pohonu bez emisií plného emócií.
„Manta GSe pôsobivo demonštruje nadšenie, s ktorým staviame autá Opel. Spája našu skvelú tradíciu značky s dnešným záväzkom nulových emisií v mobilite pre veľmi žiaducu a udržateľnú budúcnosť. Opel je už pri viacerých modeloch elektrický – a teraz je to aj legendárna Manta, “hovorí výkonný riaditeľ Opel Michael Lohscheller.
Opel Manta GSe ElektroMOD odráža fascináciu rastúcej komunity fanúšikov transformuje klasické autá ako Manta na takzvané RestoMods s modernými technológiami a modernejšími prvkami dizajnu. Čisto elektrický športovo orientovaný model Opel GSe hrdo ukazuje svoje ambície vo svojom názve – ElektroMOD. MOD znamená zmenu, lebo prebehli rozsiahle technické a štylistické úpravy, ako aj moderný udržateľný životný štýl.
Preto „vymenili“ pôvodný štvorvalcový motor za elektromotor s výkonom 108 kW / 147 k. „E“ v GSe teraz znamená elektrifikáciu. Toto robí z nového GSe najvýkonnejšiu Mantu A, akú kedy Opel postavil. Elektrická Manta 2021 poskytuje maximálny krútiaceho momentu 255 Nm. Sila sa vždy prenáša na zadné kolesá cez a teraz pozor, manuálnu prevodovku a Manta tak zostáva klasickým športovým autom – s inovatívnym, modernizovaným hnacím ústrojenstvom. Lítium-iónová batéria má kapacitu 31 kWh, čo umožňuje priemerný dojazd okolo 200 kilometrov. Rovnako ako v prípade sériových vozidiel Opel Corsa-e a Opel Mokka-e, aj model Manta GSe môže tiež rekuperovať brzdnú energiu a uložiť ju do batérie. Pravidelné nabíjanie bude prebiehať cez palubnú nabíjačku 9,0 kW pre jednofázové a trojfázové nabíjanie striedavým prúdom. To znamená úplné nabitie batérie Mante trvá necelé štyri hodiny.
Neónovo žltý lak zodpovedá nedávno aktualizovanému modelu Opel CI a čierna kapota je v žiarivom kontraste. 17-palcové disky kolies sú navrhnuté spoločnosťou Ronal a sú obuté pneumatikami 195/40 R17 vpredu a 205/40 R17. Čiže ide o dvojrozmer, ale pomerné úzky.
Interiér je vybavený najnovšou digitálnou technológiou Opel. Klasické okrúhle budíky v prístrojovej doske sú minulosťou. Namiesto neho sa vodič teraz pozerá na široký digitálny panel Opel Pure Pane ako má produkčná Mokka. Prítomné sú dve integrované širokouhlé obrazovky orientované na vodiča, so šírkou 12 a 10 palcov zobrazujúce všetky dôležité informácie, napríklad stav nabitia a dojazd. Hudba prichádza od legendárnej značky Marshall – a to je doslova moderná klasika v inej modernej klasike.
Športové sedadlá so stredovou žltou dekoráciou boli kedysi vyvinuté pre Opel ADAM S. Teraz ponúkajú úroveň komfortu a bočnej podpory, ktorá je oveľa vyššia ako úroveň v staručkej Mante. Vodič si vždy sadá za trojramenný športový volant. Povrchy v kabíne a výplne dverí sú teraz matne sivé, ktoré dokonale ladia s ostatnými žltými a čiernymi prvkami.