Vyplýva to z najnovšieho rebríčka najcennejších globálnych značiek Interbrand Best Global Brands Ranking. Aj napriek globálnej kríze, v ktorej sa svet aktuálne nachádza, sa hodnota spoločnosti Allianz zvýšila o 7 percent a dosiahla 12,9 miliardy dolárov. „Naše zameranie sa na životaschopnosť, integritu a orientáciu na zákazníka sa vypláca. Allianz je opäť globálne uznaná ako poisťovacia značka číslo jeden, čo je skvelá správa a potvrdzuje to, že sme na dobrej ceste,“ uviedol šéf skupiny Allianz Oliver Bäte.
Len za posledných desať rokov postúpila Allianz v 100-miestnom rebríčku najcennejších globálnych značiek zo 67. miesta s hodnotou 4,9 miliardy dolárov v roku 2010, na 39. miesto s hodnotou takmer 13 miliárd dolárov v roku 2020. Je to nielen dôkaz rastúcej sily značky, ale poukazuje aj na čoraz väčšiu úlohu Allianzu v životoch ľudí. „Aj v čase pandémie COVID-19 sme tvrdo pracovali, aby sme splnili naše prísľuby, dokonca ich prekonali. Zohrávame dôležitú úlohu v životoch našich klientov, zamestnancov a komunít, pomáhame im zabezpečiť ich budúcnosť a našim zákazníkom dodávame odvahu v týchto náročných časoch,“ dodal Serge Raffard, zodpovedný za stratégiu skupiny Allianz.
Kompletný rebríček 100 najcennejších značiek sveta s podrobnou analýzou jednotlivých sektorov nájdete na: www.bestglobalbrands.com