Automobilky vedia, že tento na oko malý marketingový ťah musí kráčať s históriou. S niečím úplne novým naozaj nemôžu prísť, aby nedochádzalo k omylu v mysli spotrebiteľov. A rovnaký ťah zvolil aj Peugeot, ktorý reinkarnuje staré logo.
Zmenu loga automobilka tesne pred predstavením nového modelu Peugeot 308 a súvisieť má tiež s novým postavením značky v koncerne Stellantis. Pozorné oko so znalosťou automobilky vidí, že nejde o úplne nový vizuál, ale skôr o jemnú úpravu loga, ktoré automobilka Peugeot používala začiatkom šesťdesiatych rokov.
Nový znak najskôr predstavia v propagačných materiáloch automobilky Peugeot a u predajcov. Potom sa postupne začne objavovať aj na nových vozidlách, počnúc vyššie spomenutým modelom 308 a do konca roku 2023 budú všetky weby predajcov úplne rebrandované. Za 210 rokov od vzniku firmy ide o 11. zmenu loga.
Zdroj: Peugeot