Ak to rozmeníme na drobné, pod jednu strechu patria teraz napr. značky Peugeot, Citroën, DS, Opel, Fiat, Chrysler, Jeep, Maserati, RAM a Dodge. Ročná produkcia novej skupiny by mala dosahovať 8 miliónov vozidiel.
Na webovej tlačovej konferencii konanej pod heslom „Budujeme nového svetového lídra udržateľnej mobility“ šéf PSA a výkonný riaditeľ (CEO) Stellantis Carlos Tavares označil 19. január 2021 za „Deň 1“ novej spoločnosti. Tá zamestnáva vyše 400 000 ľudí 150 národností na celom svete a jej hlavným cieľom má byť výroba vozidiel „Bezpečných, čistých a dostupných“. Od prvého dňa je v jej portfóliu 29 elektrifikovaných modelov a ďalších 10 pribudne počas roku 2021. Do roku 2025 bude ponúkať elektrifikovanú verziu každého modelu. Ako povedal C. Tavares, spojením vznikajú nové príležitosti a nie obavy z prepúšťania zamestnancov, či zatvárania tovární. Stellantis je podľa jeho slov ochranným štítom.
Trocha prekvapivý je fakt, že hlavné sídlo nového giganta je v Amsterdame a nová spoločnosť je z legislatívneho pohľadu holandská. Jej 11-člennú správnu radu vedie predseda John Elkann. Carlos Tavares ako generálny riaditeľ vedie jeden z najskúsenejších a najúspešnejších manažérskych tímov v tomto odvetví. Počas tlačovej konferencie zdôraznil, že spoločnosť nebude potláčať, ale naopak podporovať rozmanitosť značiek, produktov i jednotlivých tímov.
Stellantis už má dobre zavedené zastúpenie v troch regiónoch – Európe, Severnej a Latinskej Amerike – a to okrem významného nevyužitého potenciálu na dôležitých trhoch, ako sú Čína, Afrika, Blízky východ, Oceánia a India. S výrobnými prevádzkami vo viac ako 30 krajinách má schopnosť efektívne plniť a prekonávať očakávania spotrebiteľov a dodávať vozidlá a služby bezkonkurenčnej kvality na viac ako 130 trhoch (oficiálne stanovisko).
Faktom je, že PSA postavila (ako povedal C. Tavares) veľmi rýchlo „na nohy“ Opel a ak tak urobí aj s novými značkami (niektoré to naozaj potrebujú) a bez sociálnych obetí – klobúk dole!