Samozrejme, kvality použitých materiálov, extrémne šetrenie… To všetko je prítomné, ale tiež je faktom, že nové autá v pohode zvládajú slušný nájazd. Dôkazom je aj Alfa Romeo Giulia s naftovým motorom. A nie, už dávno neplatí Alfou tam a vlakom späť.
Alfa Romeo Giulia vs Jaguar XE AWD vs Mercedes-Benz C220d 4Matic: Súboj titanov
Alfy boli vždy svojské, a vyžadovali správne zaobchádzanie a ešte správnejšiu údržbu.
Alfa Romeo Giulia s naftovým motorom nepatrí medzi autá, ktoré by nakupovali firmy ako fleetové kusy. Osoba zodpovedná za flotilu holandskej spoločnosti Plastima Breda však mala zjavne iný názor, a svojim zamestnancom nadelili túto krásavicu. Tí ju využívali na jazdy po Beneluxe.
Jeden zo zamestnancov, Raf Coolen, je pravdepodobne prvou osobou na svete, ktorá bola svedkom dosiahnutia sa magickej hodnoty 400 000 km na odometri Giulie. Toto jubileum bolo zvečnené na fotografii a následne prezdielané na sociálnych sieťach.
Mimochodom, vodič spomenul, že tento pôsobivý výsledok sa dosiahol bez problémov, a auto navštívilo servis len na účely základnej údržby v predpísaných intervaloch: „Je to! 400 000 km. Zatiaľ žiadne problémy a auto stále funguje ako prvý deň. Slúži a žiadne poruchy! “
Je známe, že 2,2-litrová naftová jednotka pracuje pod kapotou, hoci je ťažké povedať, v akej výkonovej konfigurácii. Giulia môže mať výkon 150 alebo 190 k. Myslím si, že ide práve o slabšiu pohonnú jednotku.
Je pre mňa pomerne zaujímavé, že technici firmy Plastim Bred chcú pokračovať v používaní Giulii aj naďalej. U nás by ju firma už dávno odpredala ďalej.
Foto: FB Alfisti