Škoda predáva online

Škoda Live Showroom je prvým online portálom na kúpu nového auta značky Škoda.

Bezpečnostné a karanténne opatrenia v súvislosti s pandémiou koronavírusu COVID-19 stavajú dílerov automobilov aj zákazníkov do ťažkej situácie. Servis si môže byť otvorený v špeciálnom režime, ale predaj áut nie. Škoda Auto Slovensko zareagoval na túto situáciu spustením online systémom na predaj vozidiel, ale aj rezerváciu servisu. Všetko z pohodlia a v dnešnej dobre najmä bezpečia domova. Nový portál Live Showroom je priamo ja stránke www.skoda-auto.sk. Zákazníkovi ponúka virtuálnu predajňu, kde si dokáže veľmi jednoducho vyberať z bohatej ponuky vozidiel – skladových, ktoré sú ihneď k dispozícii aj na objednávku. Systém tak ponúka množstvo rôznych modelov a motorizácií, ale aj akčné výbavy, či cenovo zvýhodnené vozidlá. Pokiaľ si zákazník nenájde vhodné vozidlo, môže si vozidlo na mieru vyskladať priamo v konfigurátore. Celý systém virtuálneho showroomu sa skladá z troch základných častí. Vo veľmi prehľadnom systéme si zákazníci môžu cez kontaktný formulár poľahky objednať servisné služby, či využiť možnosti konfigurátora. Primárne si však vďaka vylepšenému systému budú môcť kúpiť skladové vozidlo z pohodlia svojho domova cez sekciu ŠKODA IHNEĎ K ODBERU.

Ako to funguje?

Zákazník sa do „LIVE SHOWROOMU” dostane buď preklikom z reklamy alebo priamo cez stránku www.skoda-auto.sk. Vďaka prehľadnému systému a online podpore predajcov značky Škoda dokáže vyriešiť svoje požiadavky bez ohľadu na to, či potrebuje riešiť servis súčasného vozidla alebo chce kúpiť nové auto.

V prípade, že má zákazník záujem o nové vozidlo zo skladových zásob, má na výber z bohatej ponuky filtrov, na základe ktorých si dokáže vybrať automobil podľa svojich predstáv. Vyberať si vo virtuálnom showroome môže podľa modelu, výbavového stupňa, akčného modelu, pohonu, farby, ceny, predajcu, kraja. Výhodou je, že „pod jednou strechou“ má možnosť vyberať si nielen z rôznych modelov a motorizácií, ale má dokonca prístup aj k vozidlám v akčných výbavách, či v rôznych zľavách. V blízkej budúcnosti do LIVE SHOWROOM-u pribudne aj možnosť filtrovania podľa žiadanej výbavy. Výber vozidiel možno navyše zoraďovať podľa rôznych kritérií. Pribudlo napríklad zoradenie podľa výkonu motora. Naďalej však funguje možnosť vytvoriť si vozidlo priamo na mieru cez konfigurátor. Avšak je potrebné počítať s dlhšou dobou dodania.

Po vyplnení základných kontaktných údajov a verifikácii prostredníctvom SMS si zákazník vozidlo rezervuje na 3 pracovné dni. Vyplnené údaje dostane predajca do svojej e-mailovej schránky a potvrdenie rezervácie príde aj zákazníkovi. Autorizovaný predajca následne zákazníka kontaktuje a doriešia tak platobné podmienky, ako aj odovzdanie vozidla. Zákazníkovi dokáže efektívne pomôcť napríklad aj s prípadným nákupom na leasing.

Aby sa predišlo zneužívaniu rezervácií a zahlcovaniu predajcov nerelevantnými požiadavkami, sú tieto obmedzené na jednu rezerváciu na osobu. Rezerváciu je samozrejme možné zrušiť, ak sa zákazník rozhodne inak.

digitálny predaj áutinternetový predaj áutktoré autá sa dajú kúpiť cez internetonline predaj autoŠkodaŠkoda auto
Komentáre (0)
Pridať komentár