To všetko platilo doteraz, Koenigsegg totiž predstavil štvormiestne hypervýkonné športové vozidlo Gemera. Pohon zabezpečuje plug-in hybridný systém. Základom je dvoma turbodúchadlami preplňovaný dvojlitrový trojvalec so šialenými výkonovými parametrami 440 kW (600 k) pri 7 500 ot.min-1 a 600 Nm v rozsahu 2 000 – 7 000 ot.min-1. Sekundujú mu tri elektromotory. Po jednom pre obe zadné kolesá, tie majú výkon 368 kW (500 k), resp. 1 000 Nm a jeden na kľukovom hriadeli motora, ten má výkon 294 kW (400 k), resp. 500 Nm. Celkový výkon sústavy je 1 270 kW (1 700 k) a krútiaci moment dosahuje 3 500 Nm. Gemera s hmotnosťou 1 850 kg (suchá hmotnosť je dokonca iba 1 715 kg) zrýchli z nuly na stovku za 1,9 sekundy. To nie je auto, to je katapult. Veľkým prekvapením je dojazd. So 75 litrovou nádržou dokáže Gemera prejsť na benzínový motor 950 km, na čistú elektrinu z 16,6 kWh lítiovo-iónového akumulátora zhruba 50 km, dohromady teda 1 000 km.
Pri doslova šialených výkonových parametroch poskytuje auto komfort pre štyroch dospelých – nielen výbavou (kožené sedadlá, trojzónová klimatizácia, prémiový audiosystém s 11 reproduktormi…), ale aj priestorom. Vodič má k dispozícii tri režimy trakčnej kontroly (mokro, normál a „track“), adaptívny tempomat a vedenie v jazdnom pruhu (auto je teda schopné autonómnej jazdy stupňa 2), kamerový systém so systémom 360° view, elektricky nastaviteľnú svetlú výšku… Samozrejmosťou je karbónová karoséria, ktorá poskytuje tuhosť wheel-to-wheel 40 KNm. Vpredu a vzadu ju dopĺňajú hliníkové pomocné rámy, v ktorých sú uložené nápravy a hnací systém. Pre lepšie jazdné vlastnosti sa natáčajú aj zadné kolesá. Samozrejmosťou sú tiež obrovitánske brzdy – vpredu šesťpiestikové s priemerom kotúčov 450 mm, vzadu štvorpiestikové s kotúčmi 390 mm. Názov Gemera vznikol spojením dvoch švédskych slov: „ge“ a „mera“. Prvé z nich znamená „dať“, druhé „viac“. Gemera teda môžeme preložiť ako „dať viac“.