Koncern Hyundai predstaví na marcovom autosalóne vo švajčiarskej Ženeve nový štúdiu elektromobilu s označením Prophecy. Koncepčné vozidlo stelesňuje najnovší dizajnérsky jazyk kórejskej značky.
Na prvý pohľad zaujme auto siluetou, umocnenou elegantnými krivkami, ktoré prechádzajú cez široké zadné bočné partie. Tým je zaručená vynikajúca aerodynamika. Prúdiace tvary zadných bočných panelov sú doplnené zapusteným spojlerom a zadnými svetlometmi vybavenými originálnou pixelovou technikou.
„Prophecy nenasleduje trendy. Kladie dôraz na nadčasovú krásu, ktorá nestarne,“ povedal SangYup Lee, vedúci globálneho designérskeho centra Hyundai. „Ikonický design tejto štúdie ešte viac rozširuje hranice designu značky Hyundai.“ Označenie Prophecy (pozn. Proroctvo) odráža účel štúdie, ktorá definuje smer vývoja designu budúcich modelov.
-jj-, zdroj, foto a video: Hyundai